Wyszukiwanie zaawansowane w inboxie

Utworzono: 2016-02-25
Ostatnia aktualizacja: 2018-08-06

Liczba odwiedzin posta: 1596

Sugester pozwala usprawnić obsługę firmowej skrzynki mailowej. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce w kilka chwil odszukasz np. wiadomość, która cię interesuje, dowiesz się, kto jest odpowiedzialny za przydzielone zadania i jaki jest termin ich realizacji.

Aby przejść do wyszukiwania zaawansowanego po prostu wybierz Zgłoszenia/Inbox Wyszukiwanie zaawansowane:




Poniżej znajdziesz opis elementów, jakie możesz dostosować do wyszukiwania:

  1. Ikonka służąca do sortowania maili wg najnowszych.
  2. Ikonka służąca do sortowanie maili wg najważniejszych (w zależności od koloru gwiazdki przy wiadomości).
  3. Przypisana osoba: Okno pozwala na szeregowanie maili i zadań wg osób, które zostały przydzielone do konkretnego zadania czy też maila. Jeśli np. zostało ci zlecone odpisanie na kilka maili, po wybraniu swojego nazwiska, będziesz widział wszystkie przypisane do siebie wiadomości. Jeśli pole pozostanie puste, będziesz widział maile wszystkich użytkowników.
  4. Przypisana grupa: Tutaj wyszukasz maile i zadania, które zostały przydzielone do danej grupy.
  5. Projekt: Jeśli praca Twojego zespołu jest podzielona na projekty, zaznaczając konkretny projekt w tym polu, jesteś w stanie przejrzeć wszystkie maile/zadania z nim związane.
  6. Klient: Dzięki tej opcji w łatwy sposób możesz znaleźć całą historię aktywności na tym kliencie np. historię wiadomości, przydzielone zadania czy błędy, z jakimi zmagał się dany klient.
  7. Folder: Po wybraniu tej opcji odnajdziesz wszystkie maile i zadania, które zostały przypisane do wybranego folderu. Więcej o informacji znajdziesz w artykule Foldery w inboxie.
  8. Typ: Wybierając jedną z opcji będziesz mógł zobaczyć całą historię aktywności wszystkich użytkowników.
  9. Utworzył: W tym polu możesz wybrać nazwisko osoby, która stworzyła mail/zadanie. Dzięki temu zobaczysz całą historię aktywności konkretnego użytkownika.
  10. Checkbox Tylko z gwiazdką: Zaznaczając tę opcję zobaczysz tylko maile z przydzielonym priorytetem (gwiazdki oznaczone kolorem).
  11. Checkbox Tylko prywatne: Ponieważ w Sugesterze widoczność maili może być ograniczona dla poszczególnych użtkowników (Skrzynka prywatna), zaznaczając opcję Tylko prywatna, będziesz widział tytuły wszystkich wiadomości o statusie: Prywatna, ale przejrzeć je możesz tylko jeśli jesteś właścicielem lub administratorem. Więcej informacji  znajdziesz w artykule Prywatna skrzynka mailowa.
  12. Zamknięte/otwarte: Każdy mail/zadanie, które zostało wykonane można oznaczyć jako rozwiązane i je zarchiwizować, żeby nie pojawiało się więcej w Inboxie. Pozostałe maile będą miały status: Otwarte, czyli będą widoczne w głównym oknie Inboxa. Zaznaczając jedną z opcji w tym polu, możesz wyświetlić konkretną grupę maili/zadań, które cię interesują.
  13. Status: Wszystkie wiadomości w Inboxie mają swoje statusy, w zależności od tego, na jakim etapie się znajdują. Jeśli chcesz sprawdzić ile jest np. nowoutworzonych zadań wystarczy, że wybierzesz odpowiedni status w tym polu. Więcej o statusach znajdziesz Własne statusy e-maili.
  14. Skrzynka e-mail: Wybierz skrzynkę, w której spodziewasz się znaleźć wyszukiwane treści. Jeśli nie wiesz, jak dodać skrzynkę, zajrzyj do artykułu Jak dodać skrzynkę email.
  15. Sortuj po: w tym polu możesz wybrać daty, według których Sugester posegreguje wyświetlone wyniki.
  16. Forum: Ta zakładka pozwoli Ci wyszukać wszystkie posty dodane na Forum i do twojej Bazy wiedzy, ponieważ każdy dodany post zapisuje się na skrzynce mailowej.
  17. Rodzaj: Jeśli chcesz wyszukać posty na forum, możesz wybrać ich rodzaj, czy będzie to sugestia, błąd, pochwała czy pytanie.
  18. Kategoria: To okno pozwoli Ci wyszukać wszystkie działania wg stworzonych przez Ciebie kategorii dotyczących zakładki Forum, Klienci i Projekty. Kilka przydatnych artykułów na ten temat znajdziesz w Bazie Wiedzy.
  19. Przypisane w okresie: Wybierz, w jakim okresie zostały przypisane wyszukiwane zadania lub maile do danej osoby/grupy.
  20. Aktualizowane w okresie: Możesz wybrać, w jakim okresie nastąpiła aktualizacja wyszukiwanych zgłoszeń (aktualizacja, czyli np. komentarz, zmiana statusu).
  21. Dodane w okresie: Zaznacz, w jakim przedziale czasowym został utworzony wyszukiwany mail/zadanie.
  22. Ilość zgłoszeń na stronie: Możesz wybrać ile wyników wyszukiwania pojawi się na ekranie.
  23. Tagi: Tu możesz wybrać tagi, które zostały przypisane do zadania/maila. Więcej dowiesz się z artykułu Tagowanie maili.
  24. Numer wiadomości: Jeśli pamiętasz numer zadania/wiadomości, wpisz go w tym polu.
  25. Eksportuj listę: Po wyszukaniu interesujących Cię zadań i maili możesz je eksportować do pliku ZIP. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule Eksport listy maili.


Powrót


Dodaj komentarz