Udostępnianie wątku komunikacji bez konieczności logowania
Utworzono:
2016-03-15
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 3147
W Zgłoszeniach, jedną z opcji zarządzania mailami i zadaniami jest funkcja Udostępniania postu, którą możesz znaleźć, klikając w ikonkę trybiku po prawej stronie każdej wiadomości. Dzięki tej funkcjonalności możesz w łatwy sposób przekazać wybranemu odbiorcy poszczególny mail lub cały wątek. Odbiorca dostaje link, który umożliwia mu wgląd w udostępniony post, przy czym nie może go edytować, jest on traktowany tylko jako dokument do odczytu.
Post można otworzyć bez konieczności logowania się do systemu, co jest bardzo przydatne szczególnie w sytuacji, kiedy Twój klient nie jest użytkownikiem systemu a musi zapoznać się z założeniami dotyczącymi jego zlecenia. Z łatwością udostępnisz wątek rozmowy np. z podwykonawcą lub zadanie opisujące etapy projektu.
Przesłany do odbiorcy wątek wygląda tak:
Post można otworzyć bez konieczności logowania się do systemu, co jest bardzo przydatne szczególnie w sytuacji, kiedy Twój klient nie jest użytkownikiem systemu a musi zapoznać się z założeniami dotyczącymi jego zlecenia. Z łatwością udostępnisz wątek rozmowy np. z podwykonawcą lub zadanie opisujące etapy projektu.
Przesłany do odbiorcy wątek wygląda tak:
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz