Ustawianie widoczności zadań w Portalu Klienta

Utworzono: 2018-09-19
Ostatnia aktualizacja: 2018-09-19
Liczba odwiedzin posta: 57

Dodaliśmy do Sugestera funkcję, o którą prosiło wielu użytkowników korzystających z Portalu Klienta.

Do tej pory wszystkie zadania przypięte do danego klienta były widoczne w jego Portalu Klienta. Teraz robiąc zadanie możesz zdecydować czy zadanie ma być widoczne czy jednak nie będzie się wyświetlać w Portalu. 
Czasem są to przecież dyskusje między pracownikami, do których Klient nie musi mieć dostępu.

Jeśli chcesz, aby zadanie było dostępne dla Klienta, w okienku nowego zadania zaznacz checkbox "Widoczny w portalu"



Uzupełnij pozostałe pola i zapisz zadanie.

I to wszystko.

Ważne: Zadania, które do tej pory wyświetlały się w Portalu, nadal będą się wyświetlać.

Więcej o Portalu Klienta przeczytasz tutaj.


 


Powrót


Dodaj komentarz