Ustawianie widoczności zadań w Portalu Klienta

Utworzono: 2018-09-19
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-10
Liczba odwiedzin posta: 216

Korzystając z portalu klienta możesz decydować czy dane zadanie ma być widoczne na portalu, czy też nie. Jest to szczególnie istotne jeśli Twoi pracownicy korzystają z zadań nie tylko przy okazji portalu, ale też sami tworzą dla siebie zadanie jeśli np. muszą wysłać do klienta mail w określonym czasie lub sprawdzić warunki umowy itd. Czasem zadania mogą też być wykorzystywane jako czat wewnętrzny, w związku z czym rozmowy między pracownikami nawet dotyczące rozwiązania zgłoszenia klienta nie muszą być widoczne na portalu.

Jeśli chcesz, aby zadanie, które dodajesz do systemu, było dostępne dla klienta w jego portalu, zaznacz checkbox Widoczny w portalu



Uzupełnij pozostałe pola i zapisz zadanie.

Ważne: Zadania, które do tej pory wyświetlały się w Portalu, nadal będą się wyświetlać.

Więcej o Portalu Klienta przeczytasz tutaj.


 


Powrót


Dodaj komentarz