Poznaj nowe funkcje: działy w kontaktach i eksport/import pól własnych w kontaktach
Utworzono:
2018-09-26
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 2133
Jak widzicie, w tym tygodniu pojawiły się dodatkowe możliwości dla kontaktów. Szczególnie przypisywanie kontaktu do działu było wyczekiwaną przez Was funkcją. Zapraszamy więc do lektury! :)
Od dawna była w Sugesterze możliwość przypisywania działu do klienta. Działy w kontaktach nie były konieczne, ponieważ kontakt w CRMie zawsze musiał być podpięty pod jakiegoś klienta. Niedawno zmieniliśmy tę zasadę, gdyż okazało się, że wielu z Was ma potrzebę pracowania na kontaktach, które wcale nie muszą być Waszymi klientami. Dlatego teraz kontakt może istnieć niezależnie od klienta. I tu pojawił się kłopot, bo kiedy użytkownik Sugestera miał dostęp tylko do danych z określonego działu i nie miał do danych -bez działu-, a wszystkie kontakty były właśnie -bez działu-, to user nie widział żadnej korespondencji, nawet jeśli należała ona do jego klienta.
Na szczęście nasza reakcja na Wasze potrzeby była szybka i tak powstała możliwość przypisania działu do kontaktu :) Możecie nadać dowolny dział każdemu kontaktowi w CRMie, który nie jest przypisany do żadnego klienta. Jeśli bowiem kontakt jest podpięty pod klienta, to dziedziczy on automatycznie dział tego klienta, żeby nie było konfliktu.
Tak więc jeśli macie działy na swoich kontach w Sugesterze i przypisujecie do nich klientów, to teraz kontakty tych klientów automatycznie podpięły się pod działy tych klientów. Sprawdźcie to, a przy okazji zajrzyjcie do naszego wpisu w bazie wiedzy, gdzie dokładnie opisujemy Przypisanie działu do kontaktu.
Jeżeli jeszcze nie korzystaliście np z opcji eksportu i chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, zajrzyjcie do artykułu Jak wyeksportować listę klientów/kontaktów.
1. Przypisywanie działu do kontaktu
Od dawna była w Sugesterze możliwość przypisywania działu do klienta. Działy w kontaktach nie były konieczne, ponieważ kontakt w CRMie zawsze musiał być podpięty pod jakiegoś klienta. Niedawno zmieniliśmy tę zasadę, gdyż okazało się, że wielu z Was ma potrzebę pracowania na kontaktach, które wcale nie muszą być Waszymi klientami. Dlatego teraz kontakt może istnieć niezależnie od klienta. I tu pojawił się kłopot, bo kiedy użytkownik Sugestera miał dostęp tylko do danych z określonego działu i nie miał do danych -bez działu-, a wszystkie kontakty były właśnie -bez działu-, to user nie widział żadnej korespondencji, nawet jeśli należała ona do jego klienta.
Na szczęście nasza reakcja na Wasze potrzeby była szybka i tak powstała możliwość przypisania działu do kontaktu :) Możecie nadać dowolny dział każdemu kontaktowi w CRMie, który nie jest przypisany do żadnego klienta. Jeśli bowiem kontakt jest podpięty pod klienta, to dziedziczy on automatycznie dział tego klienta, żeby nie było konfliktu.
Tak więc jeśli macie działy na swoich kontach w Sugesterze i przypisujecie do nich klientów, to teraz kontakty tych klientów automatycznie podpięły się pod działy tych klientów. Sprawdźcie to, a przy okazji zajrzyjcie do naszego wpisu w bazie wiedzy, gdzie dokładnie opisujemy Przypisanie działu do kontaktu.
2. Eksport/import pól własnych w kontaktach
Tej opcji zdecydowanie brakowało! Rozszerzyliśmy więc eksport oraz import kontaktów i teraz możecie eksportować/importować wszystkie potrzebne Wam pola, łącznie z polami własnymi. Jeżeli potrzebujecie przenieść bazę kontaktów do excela lub odwrotnie, zrobicie to teraz w kilka chwil.Jeżeli jeszcze nie korzystaliście np z opcji eksportu i chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, zajrzyjcie do artykułu Jak wyeksportować listę klientów/kontaktów.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz