Numerowanie zadań i maili
Utworzono:
2016-05-05
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-14
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-14
Liczba odwiedzin posta: 4561
Jeśli chcesz uporządkować swoje zadania i wiedzieć, ile Twój zespół ich generuje w ciągu dnia/miesiąca/roku, wystarczy, że włączysz opcję numerowania na swoim koncie. Sugester umożliwia szeregowanie zadań w zależności od przypisanego numeracji okresu. Dzięki temu łatwiej Ci będzie kontrolować zadania wykonywane przez Twoich pracowników.
Numery usuniętych zadań bądź maili zostają przez system zapamiętane, nie będzie można nadać takiego samego numeru nowemu zgłoszeniu.
Aby włączyć numerowanie zadań, należy wejść w Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku. Po zaznaczeniu checkboxa Numeracja zadań pojawi się następujące okno:
gdzie pole:
Poniżej fragment naszego webinaru, w którym mówimy o numerowaniu maili i zadań
Numery usuniętych zadań bądź maili zostają przez system zapamiętane, nie będzie można nadać takiego samego numeru nowemu zgłoszeniu.
Aby włączyć numerowanie zadań, należy wejść w Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku. Po zaznaczeniu checkboxa Numeracja zadań pojawi się następujące okno:
gdzie pole:
- Przykładowe numeracje - umożliwia wybranie formatu i okresu, po jakim zadania mają się "zerować"
- Pierwszy numer - szereguje zadania, począwszy od tego numeru rosnąco
- Współdzielenie numeracji - jeśli chcesz, żeby numeracja dotyczyła tylko zadań, wybierz opcję Osobna numeracja dla emaili i zadań. Można też połączyć numerację, wtedy przychodzące maile i nowo utworzone zadania będą numerowane według jednej numeracji
Poniżej fragment naszego webinaru, w którym mówimy o numerowaniu maili i zadań
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz