Numerowanie zadań i maili

Utworzono: 2016-05-05
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-14

Liczba odwiedzin posta: 4561

Jeśli chcesz uporządkować swoje zadania i wiedzieć, ile Twój zespół ich generuje w ciągu dnia/miesiąca/roku, wystarczy, że włączysz opcję numerowania na swoim koncie. Sugester umożliwia szeregowanie zadań w zależności od przypisanego numeracji okresu. Dzięki temu łatwiej Ci będzie kontrolować zadania wykonywane przez Twoich pracowników.

Numery usuniętych zadań bądź maili zostają przez system zapamiętane, nie będzie można nadać takiego samego numeru nowemu zgłoszeniu.

Aby włączyć numerowanie zadań, należy wejść w Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku. Po zaznaczeniu checkboxa Numeracja zadań pojawi się następujące okno:

numerowanie

gdzie pole:
  • Przykładowe numeracje - umożliwia wybranie formatu i okresu, po jakim zadania mają się "zerować"
  • Pierwszy numer - szereguje zadania, począwszy od tego numeru rosnąco
  • Współdzielenie numeracji - jeśli chcesz, żeby numeracja dotyczyła tylko zadań, wybierz opcję Osobna numeracja dla emaili i zadań. Można też połączyć numerację, wtedy przychodzące maile i nowo utworzone zadania będą numerowane według jednej numeracji
Analogicznie w tym samym miejscu można ustawić numerowanie samych maili.

Poniżej fragment naszego webinaru, w którym mówimy o numerowaniu maili i zadań


 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz