Udostępnianie wątku komunikacji współpracownikowi bez dostępu

Utworzono: 2018-12-12
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-14

Liczba odwiedzin posta: 195

Dzięki tej funkcjonalności możesz w łatwy sposób przekazać wybranemu pracownikowi poszczególny mail lub cały wątek, pomijając w danej chwili uprawnienia tego użytkownika. W Sugesterze korzystanie z działów, ról czy skrzynek prywatnych jest bardzo restrykcyjne. Oznacza to, że jeśli np wiadomość jest przypisana do określonego działu, to nikt spoza tego działu nie ma do niej dostępu. Jeśli użytkownik nie ma w swojej roli zaznaczonego dostępu do helpdesku, to nie zobaczy żadnej wiadomości. To samo dotyczy skrzynek prywatnych - tylko właściciele tych skrzynek mogą zobaczyć posty.

Czasem istnieje jednak potrzeba, by ktoś spoza Twojego działu lub niemający dostępu do Twojej skrzynki prywatnej miał wgląd lub wręcz odpisał na konkretną wiadomość. Wtedy wystarczy mu tę wiadomość udostępnić. Zrobisz to z poziomu listy w inboxie lub otwartego maila klikając ikonkę koła zębatego po prawej stronie i wybierając Udostępnij post współpracownikowi




Po kliknięciu w tę opcję w nowym oknie przeglądarki otworzy się jeszcze raz mail, który chcesz udostępnić. Skopiuj jego adres url i wyślij ten adres za pomocą emaila czy firmowego komunikatora wybranemu użytkownikowi.






Za pomocą tej opcji możesz udostępnić wiadomości:
  • osobie, która pracuje w innym departamencie niż Ty
  • pracownikowi, który na co dzień nie ma w ogóle dostępu do maili (w Roli odznaczony Inbox)
  • pracownikowi, który w swoich uprawnieniach nie ma dostępu do wiadomości z folderu Do przydzielenia (w Roli odznaczony checkbox Dostęp do danych przypisanych do dowolnej osoby)
  • pracownikowi, który ma dostęp tylko do swoich postów (Rola Użytkownik ograniczony do helpdesku)
  • ze swojej prywatnej skrzynki



 


Powrót


Dodaj komentarz