Czy mogę dodać tę samą skrzynkę email na dwóch różnych kontach w Sugesterze?
Utworzono:
2019-01-17
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1652
Odpowiedź brzmi - teoretycznie tak, ale pamiętaj, że tylko na jednym z tych kont skrzynka będzie aktywna i będzie można z niej wysyłać i odbierać maile. W Sugesterze ta sama skrzynka email dodana do kilku różnych kont, może być aktywna tylko na Twoim jednym - docelowym koncie.
Pamiętaj też, że nie możesz dodać dwóch tych samych skrzynek email na jednym koncie w Sugesterze.
Do niedawna dodawanie tych samych skrzynek mailowych było problematyczne, gdyż system od razu blokował możliwość ich dodania, jeśli znalazł już skrzynkę o tej samej domenie i tym samym prefiksie na innym koncie.
Zapytasz jak to możliwe, że Twoja firmowa skrzynka jest już dodana na jakimś koncie? To proste, wystarczy, że miała miejsce jedna z dwóch sytuacji:
- zakładasz konto testowe, dodajesz tam skrzynkę mailową w celu zapoznania się z możliwościami systemu, a jak już ostatecznie zdecydujesz, że chcesz korzystać z Sugestera - zakładasz kolejne konto i próbujesz dodać do niego tę samą skrzynkę, która istnieje już na Twoim koncie testowym
- Twoi współpracownicy zamiast zalogować się do założonego przez Ciebie konta w Sugesterze, przez pomyłkę rejestrują się, zakładają nowe konto i próbują dodać istniejącą już na Waszym docelowym koncie skrzynkę
To najczęściej powtarzające się przypadki jakie zauważyliśmy. Dlatego, by ułatwić proces dodawania skrzynki email do konta daliśmy możliwość jej weryfikacji podczas dodawania i jednoczesnej dezaktywacji na innym koncie.
Tak wygląda to w praktyce:
Pamiętaj też, że nie możesz dodać dwóch tych samych skrzynek email na jednym koncie w Sugesterze.
Do niedawna dodawanie tych samych skrzynek mailowych było problematyczne, gdyż system od razu blokował możliwość ich dodania, jeśli znalazł już skrzynkę o tej samej domenie i tym samym prefiksie na innym koncie.
Zapytasz jak to możliwe, że Twoja firmowa skrzynka jest już dodana na jakimś koncie? To proste, wystarczy, że miała miejsce jedna z dwóch sytuacji:
- zakładasz konto testowe, dodajesz tam skrzynkę mailową w celu zapoznania się z możliwościami systemu, a jak już ostatecznie zdecydujesz, że chcesz korzystać z Sugestera - zakładasz kolejne konto i próbujesz dodać do niego tę samą skrzynkę, która istnieje już na Twoim koncie testowym
- Twoi współpracownicy zamiast zalogować się do założonego przez Ciebie konta w Sugesterze, przez pomyłkę rejestrują się, zakładają nowe konto i próbują dodać istniejącą już na Waszym docelowym koncie skrzynkę
To najczęściej powtarzające się przypadki jakie zauważyliśmy. Dlatego, by ułatwić proces dodawania skrzynki email do konta daliśmy możliwość jej weryfikacji podczas dodawania i jednoczesnej dezaktywacji na innym koncie.
Tak wygląda to w praktyce:
- w Sugesterze istnieje jakieś Twoje testowe konto, o którym nikt już nie pamięta i nikt nie wie co tam było robione
- do swojego nowego konta moja-firma.sugester.pl dodajesz skrzynkę email biuro@moja-firma.pl
- po wejściu na listę skrzynek widzisz, że adres biuro@moja-firma.pl wyświetla się na czerwono
- taki zapis oznacza, że ta skrzynka email została już kiedyś dodana na innym Twoim koncie w Sugesterze
- kliknij na skrzynkę biuro@moja-firma.pl i przejdź do jej edycji
- kliknij pomarańczowy przycisk Wyślij link weryfikacyjny. Sugester na adres biuro@moja-firma.pl wyśle email z linkiem
- zaloguj się na swoją skrzynkę biuro@moja-firma.pl i kliknij w link jaki od nas otrzymasz
- po poprawnej weryfikacji zobaczysz komunikat
- logując się ponownie do swojego aktywnego konta na Sugesterze, zobaczysz że Twoja skrzynka biuro@moja-firma.pl nie wyświetla się już na czerwono. Oznacza to, że ta skrzynka została pomyślnie dodana na Twoim aktualnym koncie i jednocześnie dezaktywowana na tym poprzednim
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz