Wyniki formularzy

Utworzono: 2019-05-29
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-30
Liczba odwiedzin posta: 36

Dzięki formularzom w Sugesterze możesz np. zbadać opinię swoich klientów na temat nowego produktu lub też tworzyć badania satysfakcji klientów lub pracowników, czy też zbierać dane kontaktowe. Umożliwia to monitorowanie poziomu zadowolenia klientów z oferowanych usług, a także ułatwia klientowi kontakt z Tobą.

Po zakończeniu ankiety, lub też w trakcie jej trwania, możesz sprawdzić jej wyniki. W tym celu wejdź w Ustawienia > Konfiguracja formularzy i kliknij na interesujący Cię formularz (lub liczbę pod kolumną wyniki). Następnie wybierz Pokaż wyniki.



Zobaczysz tabelę z następującymi kolumnami:



Data dodania - godzina wypełnienia formularza
Zgłoszenie - tu znajduje się odnośnik do zadania lub maila, które zostało stworzone przez formularz. Aby w tym polu pojawiła Ci się informacja, musisz mieć włączone mapowanie na zadanie lub email
IP - wskazuje nr IP, spod którego został wypełniony formularz
Login - jeśli osobą, która wypełniła formularz był użytkownik Twojego konta, tu pojawi się jego login
Klient - przy ustawionym mapowaniu na klienta tu pojawi się jego nazwa
URL formularza - kliknij, aby wypełnić/podejrzeć formularz

W kolejnych kolumnach znajdziesz nagłówki odpowiadające Twoim pytaniom z formularza. Zwróć uwagę na to, że gdy najedziesz na wybraną odpowiedź, pokaże Ci się oddzielne, większe okienko. Dzieje się tak, aby szybko było można zapoznać się z odpowiedzią, która była np. bardzo długa i nie zmieściła się całkowicie w tabelce z wynikami.



W każdej chwili możesz eksportować wyniki formularza do pliku xls. W tym celu kliknij na button w prawym górnym rogu strony:



Powrót


Dodaj komentarz