Wyniki formularzy

Utworzono: 2019-05-29
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-21
Liczba odwiedzin posta: 1385

Dzięki formularzom w Sugesterze można np. zbadać opinię klientów na temat nowego produktu, zbadać poziom satysfakcji klientów lub pracowników, czy też zbierać dane kontaktowe. Umożliwia to monitorowanie poziomu zadowolenia klientów z oferowanych usług, a także ułatwia klientowi kontakt.

Po zakończeniu ankiety, lub też w trakcie jej trwania, można sprawdzić jej wyniki. W tym celu należy wejść w Ustawienia > Konfiguracja formularzy i kliknąć na interesujący nas formularz (lub liczbę pod kolumną wyniki). Następnie należy wybrać Pokaż wyniki.



Wyświetli się tabela z następującymi kolumnami:



Data dodania - godzina wypełnienia formularza
Zgłoszenie - tu znajduje się odnośnik do zadania lub maila, które zostało stworzone przez formularz. Aby w tym polu pojawiła Ci się informacja, musisz mieć włączone mapowanie na zadanie lub email
IP - wskazuje nr IP, spod którego został wypełniony formularz
Login - jeśli osobą, która wypełniła formularz był użytkownik Twojego konta, tu pojawi się jego login
Klient - przy ustawionym mapowaniu na klienta tu pojawi się jego nazwa
URL formularza - kliknij, aby wypełnić/podejrzeć formularz

W kolejnych kolumnach znajdują się nagłówki odpowiadające pytaniom z formularza. Jeśli jest za długa i nie wyświetla się poprawnie w tabeli, wystarczy najechać kursorem na tekst, by pokazał się w całości w większym okienku.



W każdej chwili można eksportować wyniki formularza do pliku xls. W tym celu należy kliknąć na button w prawym górnym rogu strony




W wynikach formularzy istnieje też możliwość kasowania pojedynczego wyniku (ikonka kosza), co jest przydatne gdy np. testujemy formularz, a potem wyniki testu nie są już nam potrzebne. 
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz