Jak ustawić, by wiadomości przychodzące trafiały do określonego folderu w inboxie
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-14
W Sugesterze masz opcję uniwersalnego filtru, dzięki któremu określone wiadomości (lub wiadomości z określonych domen) przychodzące na twoje skrzynki w Sugesterze będą trafiały od razu do odpowiedniego folderu. Jeśli prowadzisz proces rekrutacyjny i szukasz nowego pracownika, wiadomości z aplikacjami na nowe stanowisko możesz automatycznie przenosić do folderu Rekrutacja. Będziesz mieć pewność, że nic nie zginie w gąszczu innych wiadomości.
Aby określone wiadomości trafiały bezpośrednio do folderu, który właśnie dodałeś do inboxu, należy wykonać następujące kroki:- Utwórz folder w inboxie. Pomocny będzie artykuł Foldery w inboxie
- Przejdź do menu Ustawienia > Konfiguracja Poczty e-mail > Filtry > Dodaj filtr
- W polu Rodzaj wybierz typ filtra - Uniwersalny
- Uzupełnij nazwę filtra
- Uzupełnij przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
- W polu Folder wybierz nazwę folderu, który właśnie stworzyłeś w inboxie
W przypadku kont, gdzie ustawione są filtry starego (osobno Przydziel do użytkownika i Przydziel do projektu) i nowego typu (filtr uniwersalny) nowy filtr nadpisze zmiany starych filtrów.
Filtry mają także rozszerzenie - funkcję OR/AND. Jeśli chcesz, by filtr, który tworzysz był jeszcze skuteczniejszy, zastosuj tę funkcję przy wypełnianiu pól - Nadawca, Tytuł, Treść.
Więcej o tej funkcji dowiesz się z artykułu Filtrowanie wiadomości/zadań zawierających jakiś wyraz lub wyrazy (OR, AND)
Poniżej załączamy fragment naszego webinaru, w którym opisujemy jak stworzyć filtr dla konkretnego folderu.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz