Jak ustawić, by wiadomości przychodzące trafiały do określonego folderu w inboxie

Utworzono: 2019-06-26
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-14
Liczba odwiedzin posta: 1873

W Sugesterze masz opcję uniwersalnego filtru, dzięki któremu określone wiadomości (lub wiadomości z określonych domen) przychodzące na twoje skrzynki w Sugesterze będą trafiały od razu do odpowiedniego folderu. Jeśli prowadzisz proces rekrutacyjny i szukasz nowego pracownika, wiadomości z aplikacjami na nowe stanowisko możesz automatycznie przenosić do folderu Rekrutacja. Będziesz mieć pewność, że nic nie zginie w gąszczu innych wiadomości.

Aby określone wiadomości trafiały bezpośrednio do folderu, który właśnie dodałeś do inboxu, należy wykonać następujące kroki:
  • Utwórz folder w inboxie. Pomocny będzie artykuł Foldery w inboxie
  • Przejdź do menu Ustawienia > Konfiguracja Poczty e-mail >  Filtry > Dodaj filtr
  • W polu Rodzaj wybierz typ filtra - Uniwersalny
  • Uzupełnij nazwę filtra
  • Uzupełnij przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
  • W polu Folder wybierz nazwę folderu, który właśnie stworzyłeś w inboxie

screenshot zuzanna test

 

W przypadku kont, gdzie ustawione są filtry starego (osobno Przydziel do użytkownika i Przydziel do projektu) i nowego typu (filtr uniwersalny) nowy filtr nadpisze zmiany starych filtrów

Filtry mają także rozszerzenie -  funkcję OR/AND. Jeśli chcesz, by filtr, który tworzysz był jeszcze skuteczniejszy, zastosuj tę funkcję przy wypełnianiu pól - Nadawca, Tytuł, Treść. 
Więcej o tej funkcji dowiesz się z artykułu Filtrowanie wiadomości/zadań zawierających jakiś wyraz lub wyrazy (OR, AND)


Poniżej załączamy fragment naszego webinaru, w którym opisujemy jak stworzyć filtr dla konkretnego folderu.

 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz