Jak ustawić, by wiadomości przychodzące zamieniały się automatycznie w zadanie

Utworzono: 2019-06-28
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1682

W Sugesterze masz opcję uniwersalnego filtru, dzięki któremu określone wiadomości (lub wiadomości z określonych domen) przychodzące na nasze skrzynki w Sugesterze będą zamieniać się w zadanie. Jeśli klienci zgłaszają Ci usterki do naprawy, warto ustawić, aby takie maile w Sugesterze pojawiały się jako zadanie przydzielone do razu do odpowiedniej osoby. Skróci to na pewno czas rozwiązania problemu.

Aby określone wiadomości pojawiały się w systemie jako zadanie należy wykonać odpowiednie kroki:
  • Przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta >  Automatyzacja > Filtry
  • W polu Rodzaj wybierz typ filtra - Uniwersalny
  • Uzupełnij nazwę filtru
  • Uzupełnij przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
  • W polu Zamień na wybieramy Zadanie
  • W polu Przydziel do wybierz użytkownika, do którego ma trafić zadanie

screenshot zuzanna test



W przypadku kont, gdzie ustawione są filtry starego (osobno Przydziel do użytkownika i Przydziel do projektu) i nowego typu (filtr uniwersalny) nowy filtr nadpisze zmiany starych filtrów. 

Filtry mają także rozszerzenie -  funkcję OR/AND. Jeśli chcesz, by filtr, który tworzysz był jeszcze skuteczniejszy, zastosuj tę funkcję przy wypełnianiu pól - Nadawca, Tytuł, Treść. 
Więcej o tej funkcji dowiesz się z artykułu Filtrowanie wiadomości/zadań zawierających jakiś wyraz lub wyrazy (OR, AND)
 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz