Jak ustawić, by wiadomości przychodzące zamieniały się automatycznie w zadanie
Utworzono:
2019-06-28
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1682
W Sugesterze masz opcję uniwersalnego filtru, dzięki któremu określone wiadomości (lub wiadomości z określonych domen) przychodzące na nasze skrzynki w Sugesterze będą zamieniać się w zadanie. Jeśli klienci zgłaszają Ci usterki do naprawy, warto ustawić, aby takie maile w Sugesterze pojawiały się jako zadanie przydzielone do razu do odpowiedniej osoby. Skróci to na pewno czas rozwiązania problemu.
Aby określone wiadomości pojawiały się w systemie jako zadanie należy wykonać odpowiednie kroki:- Przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Automatyzacja > Filtry
- W polu Rodzaj wybierz typ filtra - Uniwersalny
- Uzupełnij nazwę filtru
- Uzupełnij przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
- W polu Zamień na wybieramy Zadanie
- W polu Przydziel do wybierz użytkownika, do którego ma trafić zadanie
W przypadku kont, gdzie ustawione są filtry starego (osobno Przydziel do użytkownika i Przydziel do projektu) i nowego typu (filtr uniwersalny) nowy filtr nadpisze zmiany starych filtrów.
Filtry mają także rozszerzenie - funkcję OR/AND. Jeśli chcesz, by filtr, który tworzysz był jeszcze skuteczniejszy, zastosuj tę funkcję przy wypełnianiu pól - Nadawca, Tytuł, Treść.
Więcej o tej funkcji dowiesz się z artykułu Filtrowanie wiadomości/zadań zawierających jakiś wyraz lub wyrazy (OR, AND)
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz