Jak ustawić, by formularze i ich wyniki były widoczne tylko dla określonego działu

Utworzono: 2019-07-04
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-18

Liczba odwiedzin posta: 85

Jeśli masz w firmie kilka działów i każdy z nich korzysta z formularzy, przy czym używa ich do innych celów, być może nie ma potrzeby, by pracownicy tych działów widzieli nawzajem swoje formularze, a co ważniejsze wyniki. Jeśli korzystasz z formularzy np. do badania poziomu satysfakcji swoich pracowników, pomyśl, co by było gdyby wyniki takich badań zobaczył ktoś kto nie powinien ich widzieć? Żeby zabezpieczyć się przed podobnymi sytuacjami możesz w ustawieniach formularzy dokładnie przypisać do jakiego działu należy dany formularz i jego wyniki. 

Departamenty w formularzach działają tak jak w każdym innym miejscu w systemie. Nikt spoza tego działu nie będzie miał do nich dostępu i tylko osoby z odpowiednimi uprawnieniami będą mogły je przeglądać. Tylko jeśli masz dostęp np. do działu "marketing", zobaczysz ankiety i formularze należące do działu.

Uwaga! Każdy formularz, który nie jest podpięty pod żaden dział, jest nieprzypisany co oznacza, że dostęp do zawartych w nim treści mają tylko ci użytkownicy, którzy w swoim profilu, w sekcji Działy mają zaznaczony checkbox -bez przypisania-

Aby podpiąć dany formularz wraz z wynikami pod konkretny dział, wystarczy wejść w edycję wybranego formularza (Formularze > Edytuj), rozwinąć Więcej opcji i uzupełnić pole Dział formularza i wyników. Po zapisaniu zmian każdy wynik z tego formularza, jak i sam formularz,  będą widoczne tylko dla użytkowników, którzy mają dostępem do tego działu.



Powrót


Dodaj komentarz