Poznaj nowe funkcje: departamenty w formularzach oraz możliwość wstawienia własnej treści w link unsubscribe
Utworzono:
2019-07-04
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 4854
W ostatnim czasie pojawiły się dwie istotne funkcje, które powstały w odpowiedzi na Wasze sugestie:) Sprawdźcie jak je wykorzystać
Powiecie, że możliwość przypisania formularza do departamentu jest od dawna - owszem, ale tylko w przypadku jeśli ustawicie w konfiguracji formularza mapowanie na zadanie lub klienta. Wtedy zadania i nowi klienci w CRMie są przypisywani do określonego działu. Nie było natomiast do tej port możliwości przypisania samego formularza i jego wyników do konkretnego działu. Aż do teraz. Od dziś możecie z łatwością podpinać każdy formularz czy ankietę pod dział i dawać do nich dostęp tylko użytkownikom z uprawnieniami do tego działu. Wystarczy, że w ustawieniach formularza w polu Dział formularza i wyników wybierzecie konkretny departament.
Z ważnych informacji - zwróćcie uwagę, że każdy formularz, który nie jest podpięty pod żaden dział, jest "nieprzypisany" co oznacza, że dostęp do zawartych w nim treści mają tylko ci użytkownicy, którzy w swoim profilu, w sekcji Działy mają zaznaczony checkbox -bez przypisania-
W związku z tym może pojawić się konieczność zmiany uprawnień dla poszczególnych użytkowników, dlatego sprawdźcie czy wszyscy pracownicy mają nadane odpowiednie dostępy, które uprawniają ich do podglądu i obsługi formularzy.
Szczegółowe informacje dotyczące przypisywania działów w formularzach znajdziecie w artykule Jak ustawić, by formularze i ich wyniki były widoczne tylko dla określonego działu
Wprowadziliśmy od dawna wyczekiwaną przez Was opcję - od teraz sami możecie decydować jak brzmi treść Waszego linku unsubscribe, który doklejany jest do każdego mailingu. Nudne "Kliknij tutaj aby się wypisać", możecie zamienić dowolnym tekstem, który dobrze wkomponuje się w kontekst całej kampanii :) Wystarczy jeden checkbox, by Wasz link do wypisania się z kampanii mailingowej wyglądał tak, jak sobie tego zażyczycie.
Cały opis jak dokonać zmian znajdziecie w artykule Jak dodać link unsubscribe do maila
I na koniec mały update - w timesheecie rozszerzyliśmy wyświetlanie projektów o listę także tych zamkniętych. Nie zdziwcie się więc, że rozwijając projekty w timesheecie, nagle lista wydłuży się Wam dwukrotnie. Wszystko po to by łatwiej Wam było wrócić do ewidencji czasu pracy dla danego projektu, nawet jeśli ten projekt został już skończony.
To tyle jeśli chodzi o ostatnie zmiany, wyczekujcie kolejnych:)
1. Rozszerzenie działów w formularzach
Powiecie, że możliwość przypisania formularza do departamentu jest od dawna - owszem, ale tylko w przypadku jeśli ustawicie w konfiguracji formularza mapowanie na zadanie lub klienta. Wtedy zadania i nowi klienci w CRMie są przypisywani do określonego działu. Nie było natomiast do tej port możliwości przypisania samego formularza i jego wyników do konkretnego działu. Aż do teraz. Od dziś możecie z łatwością podpinać każdy formularz czy ankietę pod dział i dawać do nich dostęp tylko użytkownikom z uprawnieniami do tego działu. Wystarczy, że w ustawieniach formularza w polu Dział formularza i wyników wybierzecie konkretny departament. Z ważnych informacji - zwróćcie uwagę, że każdy formularz, który nie jest podpięty pod żaden dział, jest "nieprzypisany" co oznacza, że dostęp do zawartych w nim treści mają tylko ci użytkownicy, którzy w swoim profilu, w sekcji Działy mają zaznaczony checkbox -bez przypisania-
W związku z tym może pojawić się konieczność zmiany uprawnień dla poszczególnych użytkowników, dlatego sprawdźcie czy wszyscy pracownicy mają nadane odpowiednie dostępy, które uprawniają ich do podglądu i obsługi formularzy.
Szczegółowe informacje dotyczące przypisywania działów w formularzach znajdziecie w artykule Jak ustawić, by formularze i ich wyniki były widoczne tylko dla określonego działu
2. Możliwość zmiany domyślnej treści w linku unsubscribe na własną
Wprowadziliśmy od dawna wyczekiwaną przez Was opcję - od teraz sami możecie decydować jak brzmi treść Waszego linku unsubscribe, który doklejany jest do każdego mailingu. Nudne "Kliknij tutaj aby się wypisać", możecie zamienić dowolnym tekstem, który dobrze wkomponuje się w kontekst całej kampanii :) Wystarczy jeden checkbox, by Wasz link do wypisania się z kampanii mailingowej wyglądał tak, jak sobie tego zażyczycie.Cały opis jak dokonać zmian znajdziecie w artykule Jak dodać link unsubscribe do maila
3. Zmiany w wyświetlaniu listy projektów w timesheecie
I na koniec mały update - w timesheecie rozszerzyliśmy wyświetlanie projektów o listę także tych zamkniętych. Nie zdziwcie się więc, że rozwijając projekty w timesheecie, nagle lista wydłuży się Wam dwukrotnie. Wszystko po to by łatwiej Wam było wrócić do ewidencji czasu pracy dla danego projektu, nawet jeśli ten projekt został już skończony. To tyle jeśli chodzi o ostatnie zmiany, wyczekujcie kolejnych:)
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz