Zliczanie otwarć wiadomości wysłanych za pomocą modułu E-mailing
                                        
                                            Utworzono:  
                                            2016-09-22
                                            
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
                                                                                                     
                                    Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2567
                                    Wysyłka newslettera czy po prostu maila do wielu odbiorców z systemu Sugester pozwala na sprawdzenie kto otworzył te wiadomości.
Nie trzeba martwić się o wklejanie dodatkowych elementów czy kodów do wysyłanej wiadomości - są one umieszczane automatycznie.
Już po wysłaniu kampanii - w statystykach dotyczących kampanii można zobaczyć dane o otwarciach zarówno w postaci zbiorczej jak i w rozróżnieniu na konkretnych odbiorców/klientów
Informacja, czy dany klient otworzył wiadomość z e-malingu będzie zapisana w jego karcie klienta w CRM.
Poniżej przykład aktywności związanych z kampanią na karcie klienta w CRM:
Więcej odnośnie sprawdzania czy odbiorca otworzył wiadomość w przypadku wysyłki pojedynczej wiadomości można przeczytać na tej stronie pomocy → Sprawdzanie czy wysłana wiadomość została otwarta
 
                                  
                                  
										
                                  
                                
 
                                
                                Nie trzeba martwić się o wklejanie dodatkowych elementów czy kodów do wysyłanej wiadomości - są one umieszczane automatycznie.
Już po wysłaniu kampanii - w statystykach dotyczących kampanii można zobaczyć dane o otwarciach zarówno w postaci zbiorczej jak i w rozróżnieniu na konkretnych odbiorców/klientów
Informacja, czy dany klient otworzył wiadomość z e-malingu będzie zapisana w jego karcie klienta w CRM.
Poniżej przykład aktywności związanych z kampanią na karcie klienta w CRM:
- (1) Wiadomość/newsletter została wysłana do klienta
- (2) Klient otworzył wiadomość
- (3 i 4) Klient kliknął w link umieszczony w wiadomości

Więcej odnośnie sprawdzania czy odbiorca otworzył wiadomość w przypadku wysyłki pojedynczej wiadomości można przeczytać na tej stronie pomocy → Sprawdzanie czy wysłana wiadomość została otwarta
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót

Komentarze
Dodaj komentarz