Zliczanie otwarć wiadomości wysłanych za pomocą modułu E-mailing

Utworzono: 2016-09-22
Ostatnia aktualizacja: 2017-03-17

Liczba odwiedzin posta: 719

Wysyłka newslettera czy po prostu maila do wielu odbiorców z systemu Sugester pozwala na sprawdzenie kto otworzył te wiadomości.
Nie trzeba martwić się o wklejanie dodatkowych elementów czy kodów do wysyłanej wiadomości - są one umieszczane automatycznie.
Już po wysłaniu kampanii - w statystykach dotyczących kampanii można zobaczyć dane o otwarciach zarówno w postaci zbiorczej jak i w rozróżnieniu na konkretnych odbiorców/klientów
Informacja, czy dany klient otworzył wiadomość z e-malingu będzie zapisana w jego karcie klienta w CRM.

Poniżej przykład aktywności związanych z kampanią na karcie klienta w CRM:
  • (1) Wiadomość/newsletter została wysłana do klienta
  • (2) Klient otworzył wiadomość
  • (3 i 4) Klient kliknął w link umieszczony w wiadomości




Więcej odnośnie sprawdzania czy odbiorca otworzył wiadomość w przypadku wysyłki pojedynczej wiadomości można przeczytać na tej stronie pomocy →  Sprawdzanie czy wysłana wiadomość została otwarta


 


Powrót


Dodaj komentarz