Dlaczego maile przychodzące nie są widoczne w Sugesterze?

Utworzono: 2016-10-24
Ostatnia aktualizacja: 2017-06-02
Liczba odwiedzin posta: 1015

Załóżmy, że masz skrzynkę imie.nazwisko@firma.net i chcesz odbierać e-maile wysłane na tą skrzynkę w Sugesterze
 
  1. Sprawdź czy taki adres jest dodany do Sugestera. W tym celu wejdź w Ustawienia > Konfiguracja poczty E-mail > Skrzynki mailowe.
  2. Sprawdź czy skrzynka, którą dodałeś jest poprawnie przekierowana. W tym celu wejdź w ustawienia na swojej domenie i sprawdź wpisany adres przekierowania. Jeśli pole do przekierowania jest puste, przeczytaj artykuł Odbieranie emaili w Sugester Helpdesk i ustaw przekierowanie.
  3. Sprawdź czy wszystko działa, przesyłając email na adres: imie.nazwisko@firma.net. Po chwili e-mail powinien pojawić się w Sugesterze.


Powrót


Dodaj komentarz