Nowości w systemie 13 stycznia -19 marca cz.1

Utworzono: 2017-03-17
Ostatnia aktualizacja: 2018-02-21
Liczba odwiedzin posta: 826

Długo nie pisaliśmy o naszych nowych funkcjach, ale znów jesteśmy obecni i będziemy Was informować, co się u nas zmieniło. Pierwsza partia nowości po dłuższej przerwie już dziś. Kolejne - w przyszłym tygodniu.
Zapraszamy do lektury!

1. Kampanie SMS

Dodaliśmy możliwość wysyłania kampanii SMS. Jeśli chcesz poinformować swojego klienta o nowej usłudze lub promocji - wyślij mu sms! To najszybszy sposób, żeby do niego dotrzeć. W Sugesterze jest to niezwykle proste, wystarczy, że zintegrujesz swoje konto z platformą SMSAPI, a następnie stworzysz listę klientów, do których chcesz wysłać kampanię. Więcej na ten temat znajdziesz w naszym artykule o Wysyłaniu kampanii sms w Sugesterze.




2. Zmiana nick przez multipass

W Sugesterze pojawiła się możliwość zmiany nicku przez multipass. Multipass umożliwia automatycznie tworzenie i logowanie użytkowników poprzez przekazanie odpowiednio zaszyfrowanych danych w parametach zapytania. Do tej pory, tworząc nowe konto dla użytkownika w Sugesterze przez multipass, można było nadać jemu tylko login oraz email.
Opcja nadania nicka przez multipass jest szczególnie przydatna przy integracji z systemami, w których email zastępuje login - więc aby wyświetlić bardziej przystępną nazwę, umożliwiliśmy nadanie nicka, który nie ma nic wspólnego z autoryzacją. Więcej o multipass znajdziesz w artykule o konfiguracji multipass.



3. Wyszukiwanie zaawansowane odwrócone w klientach

Ponieważ w wyszukiwaniu zaawansowanym brakowało Wam filtrowania wszystkich rekordów, które NIE spełniają danego warunku - dodaliśmy tę opcję do systemu. Dzięki niej jeszcze szybciej znajdziesz informacji, które są Ci potrzebne. Aby dowiedzieć się więcej, przejdź do artykułu o Wyszukiwaniu zaawansowanym odwróconym.


4. Graficzne oznaczenie nieaktywnej skrzynki mailowej w Sugesterze

Czasami zdarzają się sytuacje, że skrzynka podpięta do Sugestera przestaje odbierać wiadomości lub żadnego maila nie można z niej wysłać, mimo że wcześniej wszystko działało bez zarzutu. Najczęściej jest to po prostu problem z nieaktywną skrzynką i wystarczy zaznaczyć checkbox Aktywny, by wszystko wróciło do normy. Postanowiliśmy dodać w Konfiguracji poczty graficzne oznaczenie gdy skrzynka jest nieaktywna.



5. Rozbudowa wyszukiwarki projektów

Aby ujednolicić wyszukiwanie w całym systemie, rozszerzyliśmy wyszukiwarkę w Projektach o filtry, które są też dostępne w pozostałych zakładkach systemu. Od teraz w łatwy sposób znajdziesz wszystkie projekty należące do danego klienta, przypisane do konkretnego działu lub użytkownika.



Powrót


Dodaj komentarz