Słowniki dla zadań

Utworzono: 2017-03-24
Ostatnia aktualizacja: 2018-04-20

Liczba odwiedzin posta: 650

Jeśli chcesz zdefiniować typ zadań, jakie pojawiają się w systemie, skorzystaj ze słownika dla zadań.
Dzięki temu ujednolicisz rodzaj zadań na swoim koncie, a pracownicy - dodając nowe zadanie - będą mogli wybrać tylko jedną z dostępnych opcji. Usprawni to tworzenie zadań i zapobiegnie powstawaniu takich, które są mało czytelne dla współpracowników.
Od teraz zamiast pisać w tytule zadania np. Zadzwoń do tego klienta, Twój pracownik wybierze po prostu odpowiedni typ zadania, np. Telefon.

Aby stworzyć swój słownik dla zadań, wejdź w Ustawienia>Konfiguracja CRM i uzupełnij pola:





Powrót


Komentarze

Sylwek
sylwester.czupryniak@polisapodkredyt.pl
Mam zasadniczy problem z systemem, który wstępnie wydaje się naprawdę przyjazny i do opanowania i łatwego wdrożenia - nie rozumiem (brak słownika, przykładów) wyjściowych pojęć systemu i różnic pomiędzy nimi: rodzaj zadania (zadanie?), rodzaj aktywności (aktywność?), rodzaje deali (deal?) a do tego dochodzą statusy?, Kontakt a Klient??? bez tego w zasadzie ciężko zacząć coś konfigurować...

2017-11-04 22:26

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz