Poznaj nowe funkcje systemu: generowanie umów w Sugesterze, łatwiejsze kasowanie maili w inboxie, nowe wyświetlanie połączeń w module VOIP
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Kolejny tydzień za nami, a właściwie dwa, i w Sugesterze pojawiły się nowe funkcje, o których chcemy Wam opowiedzieć. Jesteśmy przekonani, że niektóre z nich szczególnie przypadną Wam do gustu :) Zatem miłej lektury!
1. Możliwość generowania umów i ofert w Sugesterze
Tak, tak! Z naszym systemem jest to możliwe:) Wprawdzie nie jest to taka do końca nowa funkcja, bo pojawiła się już jakiś czas temu. Ale zmodyfikowaliśmy ją nieco, dokładnie opisaliśmy i dodaliśmy dwa przykłady dokumentów, których kody możecie pobrać i wykorzystać do własnych szablonów. Zatem jeśli potrzebujecie wygenerować dla swojego klienta ofertę lub umowę - wykorzystajcie do tego Sugestera! Wystarczy, że stworzycie szablon dokumentu, który będziecie mogli później wydrukować i wysłać klientowi. A jeśli chcecie jeszcze bardziej ułatwić sobie zadanie, możecie w szablonie użyć zmiennych, dzięki którym system automatycznie uzupełni dokument np. o nazwę klienta, dane naszej firmy itd.
Jeżeli chcecie wiedzieć dokładnie jak działają szablony i jak je tworzyć, zajrzyjcie do naszych artykułów: Szablony dokumentów i Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu i klienta.
2. Łatwiejsze kasowanie maili w inboxie
Naszym zdaniem bardzo pomocna funkcja. Nie raz bowiem zgłaszaliście się do nas z prośbą o wykasowanie maili w inboxie, których liczba potrafiła przekraczać kilka tysięcy. Do tej pory można było kasować posty w inboxie partiami po 100. Dzięki nowej funkcji Usuń wszystkie znalezione możecie sami kasować dowolną liczbę postów znalezionych podczas wyszukiwania w inboxie. Tak więc jednym kliknięciem usuniecie na przykład wszystkie maile z folderu Do przydzielenia, bo okazało się, że trafiał do nich spam, nawet jeśli jest ich 5000!
Więcej na temat działania tej funkcji przeczytacie w artykule Jak jednym kliknięciem usunąć wszystkie posty wyszukane w inboxie.
3. Dane Twojej firmy w Sugesterze
Po co uzupełniać dane firmy w Sugesterze? Odpowiedź jest bardzo prosta! Żeby móc, na przykład, ustawić dynamiczną stopkę w mailu lub żeby system automatycznie uzupełniał firmowe dane przy generowaniu umowy czy też oferty. Wystarczy, że wykorzystacie odpowiednie zmienne, system wtedy wie jakich informacji użyć i z jakich pól. Listę zmiennych i informacje, gdzie w Sugesterze uzupełnić dane Waszej firmy, znajdziecie w artykule Dane Twojej firmy w Sugesterze.
4. Nowe wyświetlanie połączeń wychodzących w module VOIP
Nie da się nie zauważyć tej zmiany. Dzięki niej połączenia wychodzące i przychodzące znacznie się teraz odróżniają. Nie pomylicie się już czy to klient dzwonił do Was, czy Wy do klienta. Dokładny opis wszystkich wyświetlanych kolumn w zakładce VOIP znajdziecie w artykule Opis oznaczeń i kolorów w module VOIP.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz