Dlaczego nie doszedł mail weryfikacyjny przy założeniu nowej skrzynki?
Utworzono:
2021-05-24
Ostatnia aktualizacja: 2021-05-27
Ostatnia aktualizacja: 2021-05-27
Liczba odwiedzin posta: 739
Dodając nową skrzynkę do Sugester.pl należy sprawdzić, czy skrzynka ta jest aktywna u dostawcy poczty. Jeśli skrzynka nie jest aktywna a my wyślemy prośbę o weryfikację, to mail nie dotrze, dlatego ważne jest, aby przed konfiguracją skrzynki email na Sugester.pl, skrzynka była już stworzona i aktywna u dostawcy poczty.
Pełny opis weryfikacji nowej skrzynki email dodanej do Sugester.pl można znaleźć we wpisie "Weryfikacja skrzynki email"
Pełny opis weryfikacji nowej skrzynki email dodanej do Sugester.pl można znaleźć we wpisie "Weryfikacja skrzynki email"
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz