Dlaczego nie doszedł mail weryfikacyjny przy założeniu nowej skrzynki?
Utworzono:
2021-05-24
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-22
Ostatnia aktualizacja: 2024-10-22
Liczba odwiedzin posta: 850
Dodając nową skrzynkę do Sugester.pl należy sprawdzić, czy skrzynka ta jest aktywna u dostawcy poczty.
Jeśli skrzynka nie jest aktywna a my wyślemy prośbę o weryfikację, to mail nie dotrze, dlatego ważne jest, aby przed konfiguracją skrzynki email na Sugester.pl, skrzynka była już stworzona i aktywna u dostawcy poczty.
Pełny opis weryfikacji nowej skrzynki email dodanej do Sugester.pl można znaleźć we wpisie "Weryfikacja skrzynki email"
Jeśli skrzynka nie jest aktywna a my wyślemy prośbę o weryfikację, to mail nie dotrze, dlatego ważne jest, aby przed konfiguracją skrzynki email na Sugester.pl, skrzynka była już stworzona i aktywna u dostawcy poczty.
Pełny opis weryfikacji nowej skrzynki email dodanej do Sugester.pl można znaleźć we wpisie "Weryfikacja skrzynki email"
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz