Czy przy imporcie zadań jest jakieś pole, na które mogę zmapować kontrahenta? Tak, aby zaimportowane zadanie dodało się do już istniejącego klienta?
Utworzono:
2021-05-31
Ostatnia aktualizacja: 2022-03-08
Ostatnia aktualizacja: 2022-03-08
Liczba odwiedzin posta: 368
Tak. W Sugesterze jest możliwość łączenia rekordów podczas importu zadań po NIPie. Dlatego, aby zaimportowane zadania zostały podpięte pod konkretnych klientów w CRMie, należy przygotować odpowiedni plik xls lub csv.
W pliku powinny znaleźć się kolumny:
Poniżej przykładowy plik do importu:
Aby import wykonał się poprawnie, po załadowaniu pliku do Sugestera, należy poprawnie przypisać kolumnom nagłówki w Sugesterze. Kolumnie z numerem NIP należy przypisać nagłówek Klient. W przypadku wybrania w tej kolumnie innej opcji, import nie zadziała poprawnie.
W pliku powinny znaleźć się kolumny:
- Tytuł - informacje z tej kolumny będą tytułem zadania w Sugesterze
- Treść - informacje z tego pola będą treścią zadania w Sugesterze
- NIP - dzięki tej kolumnie system będzie wiedział do jakiego klienta przypisać dane zadanie podczas importu. Należy jednak pamiętać, że aby import wykonał się poprawnie, pole NIP musi być też uzupełnione na karcie klienta w CRMie
- Termin wykonania - jeśli w zadaniu jest określony deadline
Poniżej przykładowy plik do importu:
Aby import wykonał się poprawnie, po załadowaniu pliku do Sugestera, należy poprawnie przypisać kolumnom nagłówki w Sugesterze. Kolumnie z numerem NIP należy przypisać nagłówek Klient. W przypadku wybrania w tej kolumnie innej opcji, import nie zadziała poprawnie.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz