Które opcje mogą pomóc w nadzorowaniu projektu?
Utworzono:
2021-09-15
Ostatnia aktualizacja: 2022-02-24
Ostatnia aktualizacja: 2022-02-24
Liczba odwiedzin posta: 512
W nadzorowaniu projektu mogą pomóc następujące funkcje systemu:
1. Statusy projektów
Statusy pozwalają w szybki sposób filtrować projekty. Dzięki statusom wiadomo na jakim etapie jest dany projekt. Dodatkowo statusy umożliwiają wyświetlenie projektów w widoku kolumnowym (kanban). W ten sposób można śledzić, czy projekt został zaakceptowany przez klienta, czy została podpisana umowa lub czy został rozpoczęty kolejny etap prac związany z tym projektem.
2. Kalendarz
Za pomocą wyszukiwarki w kalendarzu można monitorować jakie zadania są zaplanowane na dany dzień/tydzień/miesiąc w ramach konkretnego projektu i do kogo są przypisane. Jednym kliknięciem można też przejść do takiego zadania i zobaczyć jego szczegóły oraz dokonać edycji.
3. Interesy
Dodając interesy do projektu widzimy transakcje finansowe jakie uiścił klient
4. Załączniki
Korzystając z załaczników do projektów można mieć wszystkie dokumenty dotyczące tego projektu jak umowy, specyfikacje, wyliczenia w jednym miejscu. Podpięcie ich pod projekt powoduje, że każdy z użytkowników, który bierze udział w projekcie ma do nich dostęp i łatwo może wyszukać potrzebne informacje.
5. Inbox/Podpinanie maili od klienta pod projekt
Podpinając wiadomości mailowe pod projekt cała komunikacja z klientem na temat projektu jest widoczna na karcie tego projektu. Dzięki temu widać kto, kiedy i w jakiej sprawie napisał, kto odpowiedział na maila, jakie były ustalenia.
1. Statusy projektów
Statusy pozwalają w szybki sposób filtrować projekty. Dzięki statusom wiadomo na jakim etapie jest dany projekt. Dodatkowo statusy umożliwiają wyświetlenie projektów w widoku kolumnowym (kanban). W ten sposób można śledzić, czy projekt został zaakceptowany przez klienta, czy została podpisana umowa lub czy został rozpoczęty kolejny etap prac związany z tym projektem.
2. Kalendarz
Za pomocą wyszukiwarki w kalendarzu można monitorować jakie zadania są zaplanowane na dany dzień/tydzień/miesiąc w ramach konkretnego projektu i do kogo są przypisane. Jednym kliknięciem można też przejść do takiego zadania i zobaczyć jego szczegóły oraz dokonać edycji.
3. Interesy
Dodając interesy do projektu widzimy transakcje finansowe jakie uiścił klient
4. Załączniki
Korzystając z załaczników do projektów można mieć wszystkie dokumenty dotyczące tego projektu jak umowy, specyfikacje, wyliczenia w jednym miejscu. Podpięcie ich pod projekt powoduje, że każdy z użytkowników, który bierze udział w projekcie ma do nich dostęp i łatwo może wyszukać potrzebne informacje.
5. Inbox/Podpinanie maili od klienta pod projekt
Podpinając wiadomości mailowe pod projekt cała komunikacja z klientem na temat projektu jest widoczna na karcie tego projektu. Dzięki temu widać kto, kiedy i w jakiej sprawie napisał, kto odpowiedział na maila, jakie były ustalenia.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz