Ustaw zadania stworzone dla samego siebie jako przeczytane

Utworzono: 2022-04-12
Ostatnia aktualizacja: 2024-04-22

Liczba odwiedzin posta: 1000

Pracując na zadaniach w Sugesterze, mamy możliwość przypisania zadania zarówno do współpracownika, jak i stworzenia zadania dla samego siebie. Tworząc zadanie dla samego siebie chcemy, żeby system w odpowiednim momencie przypomniał nam, że mamy coś do zrobienia. Ważny telefon do klienta, spotkanie, wprowadzenie danych do CRMu, wystawienie fv dla klienta, wszystko to możemy wpisać w zadaniu dla siebie. 

Domyślnie każde zadanie stworzone w systemie wyświetla się jako nieprzeczytane, niezależnie od tego czy jest przypisane do współpracownika, czy do nas samych. 
Można jednak zmienić to ustawienie i zaznaczyć, żeby zadania stworzone dla samego siebie były od razu oznaczone przez system jako przeczytane. Zakładamy bowiem, że użytkownik tworząc zadanie, wie jaka jest jego treść.

Należy pamiętać, że zmiana będzie obowiązywała dla całego konta, co oznacza, że wszyscy użytkownicy, dodając zadanie dla siebie, będą je od razu widzieć jako przeczytane w swoim inboxie.

Aby dokonać zmian, należy wejść w Ustawienia -> Konfiguracja Helpdesku i zaznaczyć checkbox "Ustawiaj zadania stworzone dla samego siebie jako przeczytane".

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz