Zaznaczanie i odznaczanie maili jako spamu
Utworzono:
2022-05-05
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08
Liczba odwiedzin posta: 818
Zaznaczanie maili jako spam
Podczas ręcznego zaznaczania w inboxie wiadomości, które są spamem, Sugester uczy się, by maile o podobnej treści w przyszłości od razu skierować do folderu Spam.
Aby zgłosić spam wystarczy:
- wejść na listę w inboxie
- zaznaczyć checkbox przy mailu, który ma trafić do spamu
- kliknąć z górnej belki, jaka pojawi się nad listą ikonkę "Oznacz jako spam"
Maile, które trafią do folderu spam po ich ręcznym zaznaczeniu przez użytkownika, będą miały czerwoną etykietę z nazwą tego użytkownika.
Odznaczanie maili jako spam
W sytuacji kiedy mail trafi do folderu spam przez pomyłkę, można go usunąć ze Spamu i przywrócić ponownie do inboxu.
W tym celu wystarczy:
- wejść w folder Spam
- zaznaczyć checkboxy przy mailach, które mają zostać przywrócone
- z belki nad listą wybrać ikonkę "To nie jest spam"
Zaznaczanie i odznaczanie wiadomości jako spam można też wykonać z poziomu otwartego maila, używając do tego tych samych ikonek "Oznacz jako spam" i "To nie jest spam"
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz