Zaznaczanie i odznaczanie maili jako spamu

Utworzono: 2022-05-05
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08
Liczba odwiedzin posta: 529

Zaznaczanie maili jako spam


Podczas ręcznego zaznaczania w inboxie wiadomości, które są spamem, Sugester uczy się, by maile o podobnej treści w przyszłości od razu skierować do folderu Spam.

Aby zgłosić spam wystarczy:
  • wejść na listę w inboxie
  • zaznaczyć checkbox przy mailu, który ma trafić do spamu 
  • kliknąć z górnej belki, jaka pojawi się nad listą ikonkę "Oznacz jako spam"



Maile, które trafią do folderu spam po ich ręcznym zaznaczeniu przez użytkownika, będą miały czerwoną etykietę z nazwą tego użytkownika.

Odznaczanie maili jako spam


W sytuacji kiedy mail trafi do folderu spam przez pomyłkę, można go usunąć ze Spamu i przywrócić ponownie do inboxu. 
W tym celu wystarczy:
  • wejść w folder Spam
  • zaznaczyć checkboxy przy mailach, które mają zostać przywrócone
  • z belki nad listą wybrać ikonkę "To nie jest spam"


Zaznaczanie i odznaczanie wiadomości jako spam można też wykonać z poziomu otwartego maila, używając do tego tych samych ikonek "Oznacz jako spam" i "To nie jest spam"

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz