Jak z inboxu przejść do karty klienta?
Utworzono:
2022-05-06
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08
Liczba odwiedzin posta: 769
Często w trakcie wymiany maili z klientem, trzeba coś zweryfikować lub odnieść się do poprzedniej korespondencji. Źródłem wiedzy o kliencie jest karta klienta w CRMie. W Sugesterze moduł poczty jest zintegrowany z modułem CRM, dlatego wystarczy jedno kliknięcie, by przejść z inboxa do informacji o kliencie.
Będąc na liście w inboxie, wystarczy kliknąć środkowym przyciskiem myszy na avatar klienta, by otworzyć w nowej zakładce jego kartę w CRMie.
Równie szybko można przejść do karty klienta z poziomu otwartego maila. Wystarczy kliknąć środkowym przyciskiem myszy na nazwę klienta w sekcji informacji o kliencie po prawej stronie.
Będąc na liście w inboxie, wystarczy kliknąć środkowym przyciskiem myszy na avatar klienta, by otworzyć w nowej zakładce jego kartę w CRMie.
Równie szybko można przejść do karty klienta z poziomu otwartego maila. Wystarczy kliknąć środkowym przyciskiem myszy na nazwę klienta w sekcji informacji o kliencie po prawej stronie.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz