Jak z inboxu przejść do karty klienta?

Utworzono: 2022-05-06
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08
Liczba odwiedzin posta: 769

Często w trakcie wymiany maili z klientem, trzeba coś zweryfikować lub odnieść się do poprzedniej korespondencji. Źródłem wiedzy o kliencie jest karta klienta w CRMie. W Sugesterze moduł poczty jest zintegrowany z modułem CRM, dlatego wystarczy jedno kliknięcie, by przejść z inboxa do informacji o kliencie.

Będąc na liście w inboxie, wystarczy kliknąć środkowym przyciskiem myszy na avatar klienta, by otworzyć w nowej zakładce jego kartę w CRMie.



Równie szybko można przejść do karty klienta z poziomu otwartego maila. Wystarczy kliknąć środkowym przyciskiem myszy na nazwę klienta w sekcji informacji o kliencie po prawej stronie.



 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz