Dlaczego przy połączeniu przychodzącym otwiera mi się nowa karta klienta w Sugesterze?
Utworzono:
2022-11-25
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-01
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-01
Liczba odwiedzin posta: 177
Jeśli zauważymy takie działanie systemu, najprawdopodobniej jest to związane z oprogramowaniem do obsługi połączeń TelecubeSIP.
Poniżej podpowiadamy jak sobie poradzić z taką sytuacją:
Na koniec należy zrestartować TeleCub SIP na komputerach, dla których ustawienie było zmienione.
Poniżej podpowiadamy jak sobie poradzić z taką sytuacją:
- Należy zalogować się do panelu na koncie w Telecube
- Kliknąć Rozbudowa Centrali -> TeleCub SIP / TeleActionURL
- Zmienić "Ustawiony profil integracji" na "Wyłącz stosowanie profilu na tym koncie" jeśli jest ustawiony "Sugester CRM" lub "Stosuj profil domyślnego CRM (Sugester CRM)" na używanych numerach
- Kliknąć "Zapisz"
Na koniec należy zrestartować TeleCub SIP na komputerach, dla których ustawienie było zmienione.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz