Poznaj nowe funkcje: zmiany dla operatora w konfiguracji czata, parsowanie pola Data w formularzach i nowe wymagania w zmianie hasła

Utworzono: 2018-04-06
Ostatnia aktualizacja: 2018-04-06
Liczba odwiedzin posta: 174

Jest piątek, a więc czas na podsumowanie naszej pracy. W tym tygodniu nowości jest niewiele, ale mimo wszystko dodaliśmy kilka nowych opcji, o których na pewno chcielibyście wiedzieć  :)


1.  Dodatkowa opcja w konfiguracji czata dla operatora


W konfiguracji czatu przy wyborze użytkownika, który będzie obsługiwał czat w Waszej  firmie pojawiła się dodatkowa opcja - Wyświetlaj tylko imię operatora. Jak sama nazwa funkcji wskazuje od teraz możecie decydować czy klient widzi podczas konwersacji pełne imię i nazwisko Waszego pracownika, czy tylko jego imię. Dzięki temu Wasi pracownicy zachowają większą anonimowość, a klienci być może będą mniej skrępowani, żeby zacząć rozmowę :)




 

2. Zmiany w opcji Wyślij i przypomnij


Jeśli jeszcze nie korzystacie z tej opcji, to zacznijcie, bo naprawdę jest pomocna! Warto przecież przypomnieć się klientowi, jeśli wysyłacie do niego ofertę lub czekacie na feedback po wysłaniu do niego ankiety. Co tu dużo mówić, jeśli chcecie zamienić wysłane oferty na realną sprzedaży, korzystajcie z funkcji Wyślij i przypomnij. Tyle tytułem wstępu dla tych, którzy nie wiedzieli o jej istnieniu, a teraz co się w niej zmieniło - niby niewiele, ale to istotne. Od teraz każda wiadomość wysłana za pomocą Wyślij i przypomnij wraca do inboxu po określonym terminie i wyświetla się jako nieprzeczytana. To ważne, wcześniej taki mail pojawiał się ponownie jako przeczytany przez co czasami mógł być pominięty. Ale nigdy więcej! :)


 

3. Wymaganie podania starego hasła podczas jego zmiany


Jeśli będziecie chcieli zmienić swoje hasło do logowania w Sugesterze, od teraz system poprosi Was o podanie najpierw starego hasła. Dopiero po wykonaniu tej czynności będziecie mogli nadać nowe. Oczywiście opcja ta jest wymagana tylko w przypadku zmiany własnego hasła. Jeżeli jesteście adminem i zmieniacie hasło swojemu pracownikowi, system będzie wymagał tylko wpisania nowego szyfru.
A co jeśli zapomnieliście starego hasła? Trzeba wtedy użyć opcji Przypomnij hasło i postępować zgodnie ze wskazówkami :)


 


4. Możliwość parsowania pola Data w formularzach

Chodzi o to, że będziecie już mogli - przy formularzach zmapowanych na klienta - "łączyć" pole własne typu Data z odpowiednim polem na formularzu. Mówiąc prościej - jeśli tworzycie np. formularz kontaktowy, dajecie w nim pole: Wybierz termin, w którym mamy do Ciebie oddzwonić, gdzie klient wybiera konkretny dzień, w którym będzie się spodziewał Waszego telefonu, to na jego karcie w Waszym CRMie, ta właśnie data zapisze się w odpowiednim polu własnym. Spróbujcie sami!


To tyle w tym tygodniu! Zaglądajcie do nas regularnie:)


 


Powrót


Dodaj komentarz