Wyświetlanie interesów w kalendarzu

Utworzono: 2018-07-11
Ostatnia aktualizacja: 2018-07-30

Liczba odwiedzin posta: 361

Jeśli Twój biznes opiera się np. na dostarczaniu cateringu, rezerwacji pokoi lub organizacji jakichkolwiek eventów, doskonale wiesz, jak ważną rolę pełni tu odpowiednie planowanie. Przed każdym wydarzeniem czy realizacją zgłoszenia z pewnością prowadzisz negocjacje, które nie zawsze kończą się zawarciem umowy. Aby w takich wypadkach zachować porządek i skupić się tylko na potwierdzonych, nie potencjalnych interesach, warto skorzystać z funkcji Pokazuj na kalendarzu tylko jak termin interesu jest podany.

Ta funkcja ułatwia szybkie odszukanie interesów, które mają określony deadline. Wystarczy, że wejdziesz w Ustawienia > Konfiguracja CRM > Interesy. Zaznacz checkbox Pokazuj na kalendarzu tylko jak termin interesu jest podany. Tym sposobem w widoku kalendarza zobaczysz interes tylko wtedy, kiedy ma uzupełnione pole Data.



Po włączeniu tej opcji nie zapomnij uzupełnić daty w interesie:



Jeśli nie chcesz za każdym razem dodawać daty do interesu, wejdź w Ustawienia > Konfiguracja CRM > Interesy. Zaznacz checkbox Ustaw datę interesu na datę stworzenia, jeżeli nie podano innej - wtedy, nawet jeśli zapomnisz o uzupełnieniu daty, system wybierze datę zapisania interesu. Dzięki temu interesy nadal będą wyświetlać się w kalendarzu.


 


Powrót


Dodaj komentarz