Opcja "Automatycznie twórz klientów po wysłaniu maila"

Utworzono: 2018-09-12
Ostatnia aktualizacja: 2018-09-12
Liczba odwiedzin posta: 17

Jeśli chcesz, aby wszyscy klienci, z którymi prowadzisz korespondencję mailową zapisywali się w Bazie Klientów, bardzo łatwo możesz to zrobić.
Dzięki temu za każdym razem, kiedy wyślesz wiadomość do nowej osoby, pojawi się ona w bazie jako klient.

Aby włączyć tę funkcję wystarczy wejść w Ustawienia > Konfiguracja Helpdesku i zaznaczyć checkbox Automatycznie twórz klientów po wysłaniu maila
Oczywiście w dowolnym momencie możesz wyłączyć tę funkcję, jeśli okaże się, że nie jest konieczne tworzenie się klienta po wysłaniu maila do nowego adresu. W tym celu po prostu odznacz checkbox i zapisz zmiany.


 


Powrót


Dodaj komentarz