Customizacja popupa tworzenia zadania

Utworzono: 2018-10-24
Ostatnia aktualizacja: 2018-10-29

Liczba odwiedzin posta: 49

W Sugesterze masz możliwość dostosowania wyglądu popupa do tworzenia zadania do potrzeb swojej firmy.

Aby to zrobić wejdź w Ustawienia> Ustawienia konta> Zaawansowane> sekcja Modyfikacja pól w pop up zadań

Znajduje się tu tabela ze wszystkimi polami, które możesz umieścić na karcie nowego zadania. Dodatkowo możesz ustawić jak duże ma być to pole



Możesz wybrać, które pola mają być widoczne w popupie od razu, które po wybraniu Więcej opcji, a których nie potrzebujesz i mają być ukryte.





Dzięki temu popup nowego zadania będzie czytelniejszy dla Twoich pracowników a zrobienie zadania zajmie mniej czasu.

Po zaznaczeniu wszystkich potrzebnych pól pamiętaj o zapisaniu zmian.

Ważne:  Jeśli ukryjesz możliwość przypisywania zadań do interesu, projektu bądź klienta, bo na co dzień nie jest Ci taka opcja potrzebna, w wyjątkowych sytuacjach nadal będziesz mógł to uczynić.

Wchodząc w edycje zadania: 




Bądź bezpośrednio z karty interesu/projektu/klienta:


 



 


Powrót


Dodaj komentarz