Ustawienie pól w polu pop up tworzenia zadania
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2653
Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia > Ustawienia konta > Zaawansowane > sekcja Modyfikacja pól w pop up zadań.
Znajduje się tu tabela ze wszystkimi polami, które możesz umieścić na karcie nowego zadania. Dodatkowo możesz ustawić, jak duże ma być to pole.
Możesz wybrać, które pola mają być widoczne w popupie od razu, które po wybraniu Więcej opcji, a których nie potrzebujesz i mają być ukryte.
Dzięki temu popup nowego zadania będzie czytelniejszy dla Twoich pracowników a zrobienie zadania zajmie mniej czasu.
Po zaznaczeniu wszystkich potrzebnych pól pamiętaj o zapisaniu zmian.
Ważne: Jeśli ukryjesz możliwość przypisywania zadań do interesu, projektu bądź klienta, bo na co dzień nie jest Ci taka opcja potrzebna, w wyjątkowych sytuacjach nadal będziesz mógł to uczynić.
Wchodząc w edycję zadania:
Bądź bezpośrednio z karty interesu/projektu/klienta:
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz