Poznaj nowe funkcje: nowe opcje sortowania i wyszukiwarka w wynikach formularzy oraz szybkie przejście z zadania do timesheetu

Utworzono: 2018-11-14
Ostatnia aktualizacja: 2018-11-15

Liczba odwiedzin posta: 126

W tym tygodniu jako nowości pojawiają się dwie dodatkowe funkcje w wynikach formularzy oraz rozszerzone możliwości sortowania czasu pracy w timesheecie. Zapraszamy do lektury!
 

1. Wyszukiwarka w wynikach formularzy


Korzystając z formularzy w Sugesterze, masz możliwość śledzenia ich wyników dzięki wygodnej tabeli. Wystarczy, że wybierzesz opcję Pokaż wyniki po kliknięciu ikonki klucza po prawej stronie danego formularza. W zależności od potrzeb, możesz przeglądać każdy z wyników osobno lub skorzystać z prostej wyszukiwarki jaką właśnie wprowadziliśmy, by znaleźć tylko te wyniki, które np zawierają słowo klucz. Wyszukując daną frazę lub jej część, system sprawdza zawartość wszystkich wypełnionych w formularzu pól i wyświetla tylko te spełniające dany warunek. To duża oszczędność czasu i precyzyjniejsze monitorowanie wyników.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat wyszukiwarki w wynikach formularzy i samych formularzy, zajrzyj do kategorii Formularze i NPS w naszej bazie wiedzy.



2. Proste sortowanie wyników formularzy


Kolejne udogodnienie dla wszystkich tych, którzy korzystają z naszych formularzy. Od dzisiaj, jeśli potrzebujesz wyświetlić wyniki w kolejności od najstarszych lub np w kolejności alfabetycznej po tytule zgłoszenia, możesz to zrobić jednym kliknięciem. Wystarczy kliknąć nagłówek kolumny, której informacje chcesz posortować. Opcja ta przyda się również jeśli chcesz sprawdzić czy każde z pól w wynikach jest uzupełnione. Po kliknięciu na nagłówek danej kolumny system wyświetli na samej górze wszystkie wyniki, w których to pole jest puste, a dalej po kolei resztę wyników w odpowiedniej kolejności. Takiemu sortowaniu podlegają wszystkie kolumny w Twoich wynikach oprócz kolumny IP, Login, Klient, URL formularza oraz Załączniki.

Szczegóły dotyczącej tej opcji opisujemy w artykule Sortowanie w wynikach formularzy.


 

3. Możliwość szybkiego przejścia do Twojego timesheetu z poziomu otwartego zadania


Czasem zdarza się tak, że zadanie, które masz robić wykonujesz "na raty" lub po prostu jest przewidziane na kilka dni. Rejestrując do niego czas za każdym razem, kiedy się za nie zabierasz, jesteś potem w stanie precyzyjnie określić ile sumarycznie Ci zajęło. Przydaje się to w szczególności przy rozliczeniu z klientem. Od dziś jednym kliknięciem możesz też z poziomu otwartego zadania, przejść do Twojego timesheetu, gdzie zobaczysz podsumowanie godzin tylko dla tego zadania z rozbiciem na poszczególne dni. Wystarczy kliknąć pole Czas pracy, znajdujące się w lewym górnym rogu między tytułem zadania a jego treścią.

Wszystko na temat rejestrowania czasu pracy znajdziesz w artykule Timesheet - czas pracy.






 


Powrót


Dodaj komentarz