Poznaj nowe funkcje: nowe możliwości podczas tworzenia nowego maila, więcej informacji na liście klientów, możliwość udostępniania postów userom bez uprawnień
Utworzono:
2018-12-13
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 3124
W ostatnim czasie pojawiły się trzy nowe funkcje, o których warto wiedzieć. Zapraszamy do lektury!
Więcej na ten temat przeczytasz w artykule Przenoszenie adresu email między polami Do, CC i BCC podczas tworzenia wiadomości
Czasem może się zdarzyć, że potrzebujesz przekazać pojedynczy wątek lub jednorazowo część komunikacji z klientem do osoby, która znajduje się w innym dziale lub ma uprawnienia, które nie upoważniają jej do wglądu w treść Twojej korespondencji. Od teraz możesz już to zrobić dzięki wprowadzeniu nowej funkcji, która umożliwia przesłanie współpracownikowi odpowiedniego linku i danie mu tym sposobem wglądu do wiadomości, a nawet możliwość odpisania na nią.
Wystarczy wybrać opcję Udostępnij post współpracownikowi - którą znajdziesz, klikając ikonkę koła zębatego po prawej stronie posta na liście w inboxie, skopiować adres url do udostępnianej wiadomości, a następnie za pomocą firmowego komunikatora lub maila służbowego przesłać ten adres do odpowiedniego pracownika.
Dowiedz się więcej jak działa ta funkcja i przeczytaj artykuł Udostępnianie wątku komunikacji współpracownikowi bez dostępu
To rozszerzenie funkcji ucieszy na pewno wielu z Was. Do niedawna w kolumnie Ostatnia aktywność wyświetlaliśmy tylko datę aktywności takich jak wysłanie lub odebranie maila od klienta. Natomiast od dziś aktywności będą też "podbijane" przy okazji kontaktu telefonicznego z klientem zarówno połączeń wychodzących, jak i przychodzących, oczywiście jeśli korzystasz z naszego modułu VOIP. W łatwy sposób możesz też sortować te aktywności od najstarszej do najnowszej i odwrotnie, klikając po prostu na nagłówek kolumny.
Wszystko na temat tej funkcji w poście Kolumna "Ostatnia aktywność" na liście klientów.
1. Przenoszenie adresu email między polami Do, CC i BCC podczas tworzenia wiadomości
Dodaliśmy właśnie możliwość kopiowania adresów email z pól Do, CC i BCC podczas tworzenia maila. To znacznie ułatwi Ci pracę jeśli okaże się, że podczas tworzenia wiadomości pomylisz się i wpiszesz adres kontaktu nie tam, gdzie trzeba, np zamiast w CC wpiszesz je w pole Do. Wcześniej trzeba było skasować kontakt i ponownie wybrać go z listy lub wpisać ręcznie, jeżeli nie istniał jeszcze w bazie. Od teraz wystarczy, że zaznaczysz kursorem adres email, prawym przyciskiem myszy go skopiujesz, a następnie wkleisz w pole, w którym ten adres być powinien. Szybko i bezproblemowo. Pamiętaj tylko, by kopiować sam adres email, bez nazwy, która przed nim stoi oraz wszelkich znaków szczególnych, w których wyświetlamy adresy email tj. < > i " "Więcej na ten temat przeczytasz w artykule Przenoszenie adresu email między polami Do, CC i BCC podczas tworzenia wiadomości
2. Udostępnianie wątku komunikacji współpracownikowi bez dostępu
Czasem może się zdarzyć, że potrzebujesz przekazać pojedynczy wątek lub jednorazowo część komunikacji z klientem do osoby, która znajduje się w innym dziale lub ma uprawnienia, które nie upoważniają jej do wglądu w treść Twojej korespondencji. Od teraz możesz już to zrobić dzięki wprowadzeniu nowej funkcji, która umożliwia przesłanie współpracownikowi odpowiedniego linku i danie mu tym sposobem wglądu do wiadomości, a nawet możliwość odpisania na nią.
Wystarczy wybrać opcję Udostępnij post współpracownikowi - którą znajdziesz, klikając ikonkę koła zębatego po prawej stronie posta na liście w inboxie, skopiować adres url do udostępnianej wiadomości, a następnie za pomocą firmowego komunikatora lub maila służbowego przesłać ten adres do odpowiedniego pracownika.
Dowiedz się więcej jak działa ta funkcja i przeczytaj artykuł Udostępnianie wątku komunikacji współpracownikowi bez dostępu
3. Więcej informacji w kolumnie "Ostatnia aktywność" na liście klientów
To rozszerzenie funkcji ucieszy na pewno wielu z Was. Do niedawna w kolumnie Ostatnia aktywność wyświetlaliśmy tylko datę aktywności takich jak wysłanie lub odebranie maila od klienta. Natomiast od dziś aktywności będą też "podbijane" przy okazji kontaktu telefonicznego z klientem zarówno połączeń wychodzących, jak i przychodzących, oczywiście jeśli korzystasz z naszego modułu VOIP. W łatwy sposób możesz też sortować te aktywności od najstarszej do najnowszej i odwrotnie, klikając po prostu na nagłówek kolumny.
Wszystko na temat tej funkcji w poście Kolumna "Ostatnia aktywność" na liście klientów.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz