Jak wysłać email do grupy pracowników?

Utworzono: 2019-01-10
Ostatnia aktualizacja: 2019-01-11

Liczba odwiedzin posta: 34

Polecamy tę opcję głównie do komunikacji wewnętrznej w firmie. Jeśli chcesz do swoich pracowników wysłać mail i zależy Ci, by wszyscy odbiorcy widzieli adresy pozostałych adresatów w tym mailu, to skorzystaj z tej funkcji. Została ona stworzona głównie z myślą o zamkniętych środowiskach np. współpracowników, które się znają i z założeniem, że każdy zna swój adres email.

Podczas wysyłki wiadomości za pomocą opcji Wyślij publicznie, jest rozsyłany jeden mail i każdy z grupy odbiorców widzi adresy mailowe pozostałych adresatów.

Dodatkowo funkcja Wyślij publicznie jest dostępna dla wszystkich użytkowników, niezależnie od roli.


Aby wysłać mail za pomocą opcji Wyślij publicznie, wykonaj następujące kroki:
  • w oknie tworzenia nowej wiadomości email kliknij Wyślij publicznie

 
  • w polu Adresaci wybierz listę adresową, do której chcesz wysłać mail lub stwórz nową, klikając dodaj nową

  • po wybraniu konkretnej listy, adresy wszystkich odbiorców z tej listy zobaczysz w polu Do




Po uzupełnieniu tytułu i treści możesz wysłać mail. Wiadomość zostanie wysłana do wszystkich adresatów jednocześnie i każdy z nich zobaczy adres mailowy pozostałych odbiorców.
 

Uwaga! Jeżeli chcesz wysłać mail do grupy, by odbiorcy nie widzieli nawzajem swoich adresów, skorzystaj z opcji Wielu odbiorców.



Powrót


Dodaj komentarz