Poznaj nowe funkcje: wyszukiwarka na liście filtrów/makr oraz automatyczne uzupełnianie firmowej domeny klienta na jego profilu w CRM

Utworzono: 2019-03-06
Ostatnia aktualizacja: 2019-03-08

Liczba odwiedzin posta: 234

Od jakiegoś czasu nieco skromniej, ale to nie znaczy, że zupełnie nic dla Was nie mamy:) Dziś króciutko o dwóch nowych opcjach, które się u nas pojawiły.


1. Łatwiejsze wyszukiwanie na liście filtrów/makr

Niby nic, ale przyznacie, że gdy lista filtrów jest długa, to naprawdę duże udogodnienie. Nie musicie już w nieskończoność przerzucać stron w nadziej, że na kolejnej znajdziecie filtr, który potrzebujecie zedytować. Od teraz możecie zaoszczędzić czas i skorzystać z prostej wyszukiwarki po lewej stronie listy. Wystarczy wpisać tytuł filtra/makra lub jego fragment, a system wyświetli wszystkie wyniki pasujące do warunków wyszukiwania. Dodatkowo możecie też skorzystać z pola rodzaj, dzięki niemu system posortuje Wasze filtry po tym parametrze. Wyszukiwanie będzie można jeszcze bardziej zawęzić i sprecyzować:)


 

2.  Łatwiejsze zarządzanie kontaktami dzięki automatycznemu uzupełnianiu domeny firmowej klienta w jego profilu

Jak wiecie nie ma większej wygody niż informacje o kliencie w jednym miejscu. Dane teleadresowe, notatki, maile, projekty, kontakty - wszystko pod ręką. A co jeśli klient napisze z innego adresu email niż dotychczas? Którego nie ma jeszcze w CRMie? Zdarzały się przypadki, że z nowego kontaktu powstawał nowy klient, co generowało zdublowane rekordy w bazie. Ale koniec z tym. W popupie dodawania nowego klienta, który zobaczycie przy tworzeniu klienta z poziomu inboxu lub listy VOIP, dodaliśmy checkbox Dodaj domenę. Wystarczy go zaznaczyć, by system - przy tworzeniu nowego klienta - automatycznie uzupełnił jego profil o informację dotyczącą domeny firmowej tego klienta. Dzięki temu prostemu zabiegowi za każdym razem kiedy klient napisze do Was z nieznanego adresu, ale z domeny firmowej, wiadomość podepnie się pod tego klienta i całą korespondencję będziecie mieć w jednym miejscu.

Jeśli jeszcze nie wiecie jak stworzyć klienta z poziomu inboxu czy listy VOIP, zajrzyjcie do naszych artykułów Tworzenie nowego klienta z poziomu inboxu oraz Tworzenie klienta z listy połączeń



Powrót


Dodaj komentarz