Nowe zadanie o nieodebranym połączeniu
Utworzono:
2019-03-07
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-23
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-23
Liczba odwiedzin posta: 1082
Jeśli Twoi klienci kontaktują się z Tobą głównie telefonicznie, wiesz jak ważna jest odbieralność, możliwie jak najwyższa. W świecie idealnym każdy życzyłby sobie odbieralności na poziomie 100%, jednak rzeczywistość często jest zupełnie inna. Czasem obciążenie linii jest tak duże, że konsultant nie jest w stanie odebrać każdego telefonu, który dzwoni.
Jest jednak sposób na to, by zmniejszyć do minimum ryzyko utraty klienta. Wprawdzie nie zawsze możesz porozmawiać z klientem od razu, ale możesz do niego oddzwonić i szybko rozwiązać jego sprawę. Klient będzie miał poczucie, że o niego dbasz, a Ty zyskasz jego lojalność.
Jeśli korzystasz z modułu VOIP w Sugesterze wystarczy, że ustawisz makro, by za każdym razem kiedy będzie połączenie nieodebrane, system stworzył automatycznie zadanie. W zadaniu wyświetlony jest numer telefonu, na który należy oddzwonić. Możesz też dowolnie modyfikować treść takiego zadania. Każde z nich trafia do folderu Do przydzielenia w inboxie, tak by każdy miał możliwość takie zadanie zobaczyć i oddzwonić.
Aby aktywować makro na koncie, wejdź w Ustawienia > Automatyzacja > Makra i filtry > Dodaj filtr
Wpisz nazwę filtra, a w polu Rodzaj wybierz Akcja na zmiany w VOIP

Poniższy warunek zachodzi gdy rozmowa ma statusy "zajęty" lub "klient się rozłączył"
W polu Skrypt Warunków wpisz:
W polu Skrypt Akcji wpisz:
Jest jednak sposób na to, by zmniejszyć do minimum ryzyko utraty klienta. Wprawdzie nie zawsze możesz porozmawiać z klientem od razu, ale możesz do niego oddzwonić i szybko rozwiązać jego sprawę. Klient będzie miał poczucie, że o niego dbasz, a Ty zyskasz jego lojalność.
Jeśli korzystasz z modułu VOIP w Sugesterze wystarczy, że ustawisz makro, by za każdym razem kiedy będzie połączenie nieodebrane, system stworzył automatycznie zadanie. W zadaniu wyświetlony jest numer telefonu, na który należy oddzwonić. Możesz też dowolnie modyfikować treść takiego zadania. Każde z nich trafia do folderu Do przydzielenia w inboxie, tak by każdy miał możliwość takie zadanie zobaczyć i oddzwonić.
Aby aktywować makro na koncie, wejdź w Ustawienia > Automatyzacja > Makra i filtry > Dodaj filtr
Wpisz nazwę filtra, a w polu Rodzaj wybierz Akcja na zmiany w VOIP

Poniższy warunek zachodzi gdy rozmowa ma statusy "zajęty" lub "klient się rozłączył"
W polu Skrypt Warunków wpisz:
((call.status == 'call_end' || call.status_was == 'call_end' || call.status == 'queue_hangup' ) && call.duration == 0) || call.status == 'CANCEL' || call.status == 'BUSY' || call.status == ''
W polu Skrypt Akcji wpisz:
if (call.outgoing ==1 ) {
} else {
content = 'Nieodebrane połączenie przychodzące: ' + call.number_from
Sugester.create_task(content,content)
}
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz