Nowe zadanie o nieodebranym połączeniu

Utworzono: 2019-03-07
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-23

Liczba odwiedzin posta: 94

Jeśli Twoi klienci kontaktują się z Tobą głównie telefonicznie, wiesz jak ważna jest odbieralność, możliwie jak najwyższa. W świecie idealnym każdy życzyłby sobie odbieralności na poziomie 100%, jednak rzeczywistość często jest zupełnie inna. Czasem obciążenie linii jest tak duże, że konsultant nie jest w stanie odebrać każdego telefonu, który dzwoni. Pomyśl ile potencjalnych klientów wtedy tracisz, jeśli nie mogą się do Ciebie dodzwonić?

Jest jednak sposób na to, by zmniejszyć do minimum ryzyko utraty klienta. Wprawdzie nie zawsze możesz porozmawiać z klientem od razu, ale możesz do niego oddzwonić i szybko rozwiązać jego sprawę. Klient będzie miał poczucie, że o niego dbasz, a Ty zyskasz jego lojalność.

Jeśli korzystasz z modułu VOIP w Sugesterze wystarczy, że ustawisz makro, by za każdym razem kiedy będzie połączenie nieodebrane, system stworzył automatycznie zadanie. W zadaniu wyświetlony jest numer telefonu, na który należy oddzwonić. Możesz też dowolnie modyfikować treść takiego zadania. Każde z nich trafia do folderu Do przydzielenia w inboxie, tak by każdy miał możliwość takie zadanie zobaczyć i oddzwonić. 

Aby aktywować makro na koncie, wejdź w Ustawienia>Automatyzacja>Makra i filtry>Dodaj filtr

Wpisz nazwę filtra, a w polu Rodzaj wybierz Akcja na zmiany w VOIP



Poniższy warunek zachodzi gdy rozmowa ma statusy "zajęty" lub "klient się rozłączył"

W polu Skrypt Warunków wpisz:

((call.status == 'call_end' || call.status_was == 'call_end' || call.status == 'queue_hangup' ) && call.duration == 0) || call.status == 'CANCEL' || call.status == 'BUSY' || call.status == ''

W polu Skrypt Akcji wpisz:
 
if (call.outgoing ==1 ) {
} else {
  content = 'Nieodebrane połączenie przychodzące: ' + call.number_from
  Sugester.create_task(content,content)
}
 


Powrót


Dodaj komentarz