Powiadomienie email/sms o terminie wizyty/rozmowy kwalifikacyjnej i in.
Utworzono:
2019-03-14
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-19
Ostatnia aktualizacja: 2019-04-19
Liczba odwiedzin posta: 2227
Istotnym elementem w pracy z klientem jest skuteczny przepływu informacji. Jeśli umawiasz się z klientem na spotkanie czy rozmowę kwalifikacyjną, zadbaj o to, by dostał od Ciebie wskazówki dotyczące terminu, miejsca i tematu spotkania. Dobrym sposobem jest krótki email lub sms, do którego Twój odbiorca zawsze będzie mógł zajrzeć i przypomnieć sobie o szczegółach.
Sugester umożliwia Ci wysyłanie automatycznych powiadomień email lub sms, które przypomną Twojemu klientowi o spotkaniu, co ograniczy do minimum liczbę odwołanych wizyt.
Poniższy skrypt aktywuje wysyłkę maila/smsa do klienta z przypomnieniem o umówionym spotkaniu/rozmowie kiedy zajdą warunki: klient ma konkretny status (w naszym przykładzie client.status_id to 48634), klient był edytowany, a przed edycją miał status inny niż 48634
Zanim ustawisz makro:
Następnie wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Automatyzacja>Makra i Filtry>Dodaj filtr
Uzupełnij nazwę, w polu Rodzaj wybierz Akcja zmiany w klientach
W polu Skrypt Warunków wpisz:
W polu Skrypt Akcji wpisz:
Sugester umożliwia Ci wysyłanie automatycznych powiadomień email lub sms, które przypomną Twojemu klientowi o spotkaniu, co ograniczy do minimum liczbę odwołanych wizyt.
Poniższy skrypt aktywuje wysyłkę maila/smsa do klienta z przypomnieniem o umówionym spotkaniu/rozmowie kiedy zajdą warunki: klient ma konkretny status (w naszym przykładzie client.status_id to 48634), klient był edytowany, a przed edycją miał status inny niż 48634
Zanim ustawisz makro:
- sprawdź jakie ID ma status, którego chcesz użyć (podpowiadamy jak to zrobić tutaj)
- stwórz szablon maila, który będzie wysyłany automatycznie kiedy zajdzie warunek, w naszym przykładzie nazwa szablonu to: "Termin rozmowy kwalifikacyjnej" (sprawdź jak dodać szablon i zajrzyj do artykułu Szablony e-mail)
Następnie wejdź w Ustawienia>Ustawienia konta>Automatyzacja>Makra i Filtry>Dodaj filtr
Uzupełnij nazwę, w polu Rodzaj wybierz Akcja zmiany w klientach
W polu Skrypt Warunków wpisz:
var id = 48634;
client.status_id == id && client.status_id_was != client.status_id && client.id_was != null
W polu Skrypt Akcji wpisz:
var sms = "Witaj. Na twój adres email" + client.email + " zostanie wysłany termin I etapu rozmowy kwalifikacyjnej...";
var template_name = 'Termin rozmowy kwalifikacyjnej';
var date = client.datetime1;
var time = date.substr(11, 5);
date = date.substr(0, 10);
var template_parmas = {date: date, time: time};
Sugester.send_sms(client.phone, sms);
Sugester.send_email(client.email, '', '', {template_name: template_name, email_from: 'email@address.com' ,params: template_parmas});
template_parmas - to zmienne, które będą przekazywane do szablonu
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz