Skrócony opis interesu widoczny na karcie klienta
Utworzono:
2019-05-15
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 1382
Interesy w Sugesterze możesz wykorzystać na kilka sposobów, np. do rejestrowania, a potem monitorowania szans sprzedaży w Twojej firmie, czy też do zapisywania historii transakcji za zakup Twoich usług lub abonamentu.
Historia transakcji może być tworzona poprzez ręczne dodawanie za każdym razem interesu do CRMu lub automatycznie, jeśli masz np. włączoną integrację swojego konta z Fakturownią.
Szczególnie jeśli wykorzystujesz interesy do zapisywania wpłat od swoich klientów, istotne jest, by wszystkie najważniejsze informacje dotyczące obecnych i przyszłych płatności mieć w zasięgu wzroku. Dlatego w Sugesterze do każdego interesu masz możliwość dodania opisu i zaznaczenia czy ten opis ma być widoczny na karcie klienta, przy nazwie interesu. Dzięki temu, zaglądając na listę interesów z poziomu karty klienta, widzisz wszystkie ustalenia dotyczące każdej płatności, np. że przy kolejnej fv trzeba doliczyć rabat, lub że od następnego miesiąca będzie zmiana danych firmy do fv.
Widocznością opisów do interesów możesz zarządzać z poziomu Konfiguracji interesów. Wystarczy, że wejdziesz w Ustawienia > Konfiguracja CRM > Interesy i zaznaczysz checkbox Pokaż skrócony opis interesu na karcie klienta
Od teraz wszystkie ważne informacje dotyczące interesu zobaczysz także z poziomu karty klienta.
Pamiętaj, że jest to ustawienie dla całego konta.
Historia transakcji może być tworzona poprzez ręczne dodawanie za każdym razem interesu do CRMu lub automatycznie, jeśli masz np. włączoną integrację swojego konta z Fakturownią.
Szczególnie jeśli wykorzystujesz interesy do zapisywania wpłat od swoich klientów, istotne jest, by wszystkie najważniejsze informacje dotyczące obecnych i przyszłych płatności mieć w zasięgu wzroku. Dlatego w Sugesterze do każdego interesu masz możliwość dodania opisu i zaznaczenia czy ten opis ma być widoczny na karcie klienta, przy nazwie interesu. Dzięki temu, zaglądając na listę interesów z poziomu karty klienta, widzisz wszystkie ustalenia dotyczące każdej płatności, np. że przy kolejnej fv trzeba doliczyć rabat, lub że od następnego miesiąca będzie zmiana danych firmy do fv.
Widocznością opisów do interesów możesz zarządzać z poziomu Konfiguracji interesów. Wystarczy, że wejdziesz w Ustawienia > Konfiguracja CRM > Interesy i zaznaczysz checkbox Pokaż skrócony opis interesu na karcie klienta
Od teraz wszystkie ważne informacje dotyczące interesu zobaczysz także z poziomu karty klienta.
Pamiętaj, że jest to ustawienie dla całego konta.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz