Poznaj nowe funkcje:planowanie publikacji posta w bazie wiedzy, wygodny podgląd opisu interesu na karcie klienta oraz sortowanie w portalu klienta
Utworzono:
2019-05-16
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 3125
I znów dzielimy się z Wami zmianami, jakie pojawiły się ostatnio w systemie. Zmiany nie są wielkie, ale nawet małe zmiany są znaczące jeśli pozwalają zaoszczędzić cenny czas i usprawnić pracę:) Zatem zapraszamy do lektury!
Jeśli masz do opublikowania artykuł i zależy Ci, by ukazał się na łamach bazy wiedzy w konkretnym terminie, wykorzystaj do tego naszą funkcję planowania publikacji posta. Wystarczy, że podczas tworzenia wpisu uzupełnisz datę (możesz też godzinę) pola Data publikacji, a Sugester ukaże światu Twój wpis dokładnie wtedy kiedy sobie to zaplanowałeś. Dzięki temu nie martwisz się, że artykuł nie zostanie opublikowany na czas, bo o nim zapomniałeś lub akurat w tym czasie wypada Ci urlop.
Dowiedz się więcej o tej funkcji z naszego artykułu Jak ustawić datę publikacji posta
Więcej na ten temat przeczytasz w artykule Skrócony opis interesu na karcie klienta.
I na koniec znowu coś nowego w portalu klienta. Tym razem dodaliśmy możliwość sortowania danych w kolumnach od wartości największej do najmniejszej i odwrotnie, a także alfabetycznie. Wystarczy kliknąć na nagłówek kolumny, której dane chcesz posortować i gotowe! Jeśli chcesz przypomnieć sobie czym jest portal w Sugesterze, zajrzyj do artykułu Portal klienta.
Na tę chwilę to tyle, do usłyszenia w kolejnych nowościach:)
1. Możliwość planowania publikacji posta w bazie wiedzy w określonym terminie
Jeśli masz do opublikowania artykuł i zależy Ci, by ukazał się na łamach bazy wiedzy w konkretnym terminie, wykorzystaj do tego naszą funkcję planowania publikacji posta. Wystarczy, że podczas tworzenia wpisu uzupełnisz datę (możesz też godzinę) pola Data publikacji, a Sugester ukaże światu Twój wpis dokładnie wtedy kiedy sobie to zaplanowałeś. Dzięki temu nie martwisz się, że artykuł nie zostanie opublikowany na czas, bo o nim zapomniałeś lub akurat w tym czasie wypada Ci urlop. Dowiedz się więcej o tej funkcji z naszego artykułu Jak ustawić datę publikacji posta
2. Wygodne przeglądanie dodatkowych informacji dotyczących interesu na karcie klienta
Do każdego interesu w Sugesterze możesz dodać opis, który przypomni Ci o ustaleniach dotyczących tego interesu za każdym razem kiedy do niego zajrzysz. W opisie możesz zawrzeć informacje odnośnie rabatu, zmian danych do faktury czy ustaleń z klientem w związku z kolejnymi płatnościami. Uznaliśmy, że dużo wygodniej będzie jeśli te opisy będą widoczne nie tylko w samym interesie, ale również na karcie klienta podpiętego do tego interesu. Dzięki temu, wchodząc na kartę klienta wystarczy jeden szybki rzut okiem, by zobaczyć, że przy kolejnej transakcji umówiliśmy się z klientem na opłatę ratalną lub rabat jeśli zrobi większe zamówienie. Nie trzeba dodatkowo klikać i przechodzić do karty interesu. Mniej klikania to więcej czasu na inne działania:) Oczywiście wyświetlanie w całości opisów dotyczy tylko tych krótkich, jeśli Twój opis jest naprawdę długi, to będzie widoczny w całości dopiero po przejściu do karty interesu. Wyświetlanie opisów możesz aktywować za pomocą checkboxa Pokaz skrócony opis interesu na karcie klienta w Konfiguracji CRM.Więcej na ten temat przeczytasz w artykule Skrócony opis interesu na karcie klienta.
3. Sortowanie danych w portalu klienta
I na koniec znowu coś nowego w portalu klienta. Tym razem dodaliśmy możliwość sortowania danych w kolumnach od wartości największej do najmniejszej i odwrotnie, a także alfabetycznie. Wystarczy kliknąć na nagłówek kolumny, której dane chcesz posortować i gotowe! Jeśli chcesz przypomnieć sobie czym jest portal w Sugesterze, zajrzyj do artykułu Portal klienta.Na tę chwilę to tyle, do usłyszenia w kolejnych nowościach:)
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz