Zmiany w systemie: wyświetlanie tylko uzupełnionych pól własnych na karcie klienta, zmiany w testowaniu kampanii i osobna kolumna dla opisu interesu na liście

Utworzono: 2019-05-30
Ostatnia aktualizacja: 2019-06-10

Liczba odwiedzin posta: 301

W tym tygodniu kilka drobnych zmian, które pojawiły się w ostatnim czasie. Warto się z nimi zapoznać, by nic Was nie zaskoczyło :)


1. Ukrycie pustych pól własnych na karcie klienta

Nieraz pytaliście nas o to przy okazji zarządzania polami własnymi, i udało się! :) Od teraz na karcie klienta widoczne będą tylko te pola własne, które są uzupełnione. Puste pola nie będą wyświetlane, oczywiście tylko dopóki użytkownik ich nie wypełni. Dzięki temu informacje w tym miejscu na karcie będą bardziej przejrzyście i czytelnie. Zawsze będzie można też przejść do pełnej listy pól, klikając po prostu w edycję danego klienta. 
Na ten moment ukryliśmy puste pola tylko dla karty klienta. Na widoku projektu i interesu są jeszcze widoczne wszystkie, ale na nie na pewno też przyjdzie kolej:)

Wszystkie informacje na temat pól dodatkowych znajdziecie w artykule Własne pola w klientach



2. Testowanie kampanii mailingowej przed jej ostateczną wysyłką - aktualizacja

Jak wiecie w Sugesterze istnieje możliwość testowania kampanii mailowej przed jej ostateczną wysyłką. Zawsze przed kliknięciem przycisku Rozpocznij wysyłanie, warto wysłać wiadomość testową na wybrany adres email (lub kilka adresów), by sprawdzić, czy mail wyświetla się poprawnie lub czy nie wpadł np. do spamu. Do tej pory można było na ten sam adres email wysłać tylko raz wiadomość testową. Teraz to się zmieniło - test możecie wysyłać na ten sam adres wiele razy. Nie trzeba już logować się na dziesięć różnych skrzynek, by sprawdzić jak wygląda wysłany testowy email, teraz wystarczy dostęp do jednej.

Aby dowiedzieć się więcej jak sprawdzić kampanię, zajrzyjcie do wpisu Jak przetestować mailing przed ostateczną wysyłką
 

3. Brak możliwości usuwania kampanii mailingowych

Nie znajdziecie już przycisku "usuń" na liście kampanii mailingowych i nie jest to błąd ani przeoczenie. Celowo ograniczamy możliwość kasowania kampanii na koncie. Dlaczego? Ponieważ nasz dział wsparcia miał utrudnione zadanie kiedy zgłaszany był problem z wysyłką mailingu i kiedy okazywało się, że nie można sprawdzić przyczyny błędu, bo kampania została usunięta. Zdecydowaliśmy się na ten ruch, żeby udzielać pomocy szybko i sprawnie, bez angażowania programisty gdy nie jest to konieczne i wydłużania tym samym rozwiązania zgłoszenia. Zapytacie - jak w takim razie pozbyć się zrealizowanej kampanii z listy? Wystarczy użyć przycisku Archiwizuj i przenieść daną kampanię do archiwum.



4. Opis interesu wyświetlany w osobnej kolumnie na liście interesów

Wyciągnęliśmy opis interesu na liście interesów do osobnej kolumny. Do tej pory mogliście go znaleźć zaraz pod nazwą interesu, co nie zawsze było czytelne i przejrzyste. Teraz - tak jak na liście klientów - możecie ustawić kolumnę z opisem dowolnie w stosunku do pozostałych kolumn, możecie też łatwo posortować interesy po tych, które nie mają np. uzupełnionego opisu. Wystarczy, że klikniecie w nagłówek kolumny.
Dla wszystkich tych, którym nagle zginął opis z listy - należy w konfiguracji listy włączyć wyświetlanie tej kolumny na liście. Wskazówki jak to zrobić znajdziecie w artykule Dostosowanie widoku listy interesów



Powrót


Dodaj komentarz