Jak ustawić, aby email trafił automatycznie do określonego projektu i konkretnego użytkownika

Utworzono: 2019-06-28
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 844

W Sugesterze masz opcję uniwersalnego filtru, dzięki któremu określone wiadomości (lub wiadomości z określonych domen) przychodzące na twoje skrzynki w Sugesterze będą trafiały od razu do odpowiedniego użytkownika i projektu. Jeśli prowadzisz firmę produkcyjną i każde zamówienie zapisujesz jako projekt, wiadomości od klientów możesz automatycznie przenosić do odpowiedniego projektu, jednocześnie przydzielając je do pracownika odpowiedzialnego za zlecenie. Pozwoli to uporządkować korespondencję i na pewno ułatwi pracę.

Aby określone wiadomości trafiały bezpośrednio do konkretnego użytkownika i były widoczne jednocześnie w odpowiednim projekcie należy wykonać odpowiednie kroki:

  • Przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta >  Automatyzacja > Filtry
  • W polu Rodzaj wybierz typ filtra - Uniwersalny
  • Uzupełnij nazwę filtru
  • Uzupełnij przynajmniej jedno z czterech pól: Nadawca, Odbiorca, Tytuł i Treść (im więcej pól uzupełnionych, tym filtr jest bardziej szczegółowy)
  • W polu Projekt wybierz ten, do którego mają być przydzielone maile z tego filtra. 
  • W polu Przydziel do wybierz użytkownika.

screenshot zuzanna test


W przypadku kont, gdzie ustawione są filtry starego (osobno Przydziel do użytkownika i Przydziel do projektu) i nowego typu (filtr uniwersalny) nowy filtr nadpisze zmiany starych filtrów

Filtry mają także rozszerzenie -  funkcję OR/AND. Jeśli chcesz, by filtr, który tworzysz był jeszcze skuteczniejszy, zastosuj tę funkcję przy wypełnianiu pól - Nadawca, Tytuł, Treść. 
Więcej o tej funkcji dowiesz się z artykułu Filtrowanie wiadomości/zadań zawierających jakiś wyraz lub wyrazy (OR, AND)
 


Powrót


Dodaj komentarz