Nowości w Sugesterze: changelog widget, licznik w wątku, wyszukiwanie po fragmencie numeru tel w VOIP

Utworzono: 2016-09-16
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2227

1. Changelog widget

W Sugesterze pojawiła się zupełnie nowa funkcja - zakładka, którą można dodać do strony lub aplikacji, aby w prosty sposób informować użytkowników o nowych funkcjach, zmianach regulaminowych czy świeżo opublikowanych treściach. Aktualizacje changeloga są automatycznie generowane na podstawie nowych wpisów do bazy wiedzy. Nie musisz tworzyć osobnych treści i pamiętać o kolejnej rzeczy do zrobienia - changelog jest zawsze aktualny. Dodanie widgetu Sugester Changelog do strony czy aplikacji jest tak proste jak to możliwe. Wystarczy, że skopiujesz ze swojego konta jedną linijkę kodu i wkleisz ją do źródła Twojej strony. Sugester Changelog możesz też dowolnie dostosować do swoich wymagań pisząc własny kod CSS. Więcej informacji o tej nowej funkcjonalności znajdziesz w naszej bazie wiedzy.

Sugester changelog widget

 

2. Licznik postów w wątku

Dodaliśmy do Sugestera wygodny licznik wiadomości w wątku - dzięki temu informacja o liczbie maili w danej konwersacji jest łatwiej dostępna.

Licznik maili w wątku

 

Zmieniliśmy również ikonę licznika maili w widoku inboksu:

Licznik maili w widoku inboksu

3. Lepszy podgląd klienta w wątku

Zmieniliśmy widok poglądu danych klienta w wątku mailowym/zadaniu. Jest teraz nie tylko łatwiejszy w obsłudze, ale też dużo bardziej estetyczny:

Nowe podsumowanie klienta w wątku

 

4. Wyszukiwanie po fragmencie numeru w module VoIP

Poprawiliśmy funkcję wyszukiwania w module VoIP - od tej pory wyszukiwarka zwraca wyniki nie tylko, jeśli nasze zapytanie jest identyczne jak numer zapisany w bazie, ale również w wypadkach, kiedy nasze zapytanie jest fragmentem zapisanego numeru. Na przykład: od tej pory wpisanie w wyszukiwarkę liczb "456" wyświetli na liście wyników numer "123456789".

Więcej na temat wyszukiwania w VOIP w poście Wyszukiwarka połączeń.

 

5. Zapisywanie kolejności kolumn w module CRM

Dodaliśmy do modułu CRM udogodnienie, które pozwoli na jeszcze wygodniejszą pracę z bazą danych klientów. Ułożenie kolumn można na stałe zapisać dla swojego konta lub dla wszystkich użytkowników. Dodaliśmy też możliwość szybkiego przywrócenia domyślnych ustawień.

Więcej na ten temat w artykule Własne widoki listy klientów.

Zapisywanie kolejności kolumn

 

6. Poprawka numeracji zadań

Wgraliśmy do systemu drobną poprawkę, która uspójni numerację zadań: od tej pory w numeracji uwzględniane są również zadania skasowane.

Wszystko na ntemat numeracji zadań w artykule Numerowanie maili i zadań.

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz