Jak sprawdzić, czy wysłany mail trafił do odbiorcy?
Utworzono:
2019-07-04
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-08
Liczba odwiedzin posta: 2671
Jeśli do wysyłania poczty korzystasz z naszych serwerów, czyli Sendgrid i Mailgun (do mailingu), możesz sprawdzić, czy wysłany email trafił na skrzynkę odbiorcy. Zobaczysz to po prawej stronie wiadomości, w Aktywnościach:
Komunikat Dostarczono oznacza, że e-mail został odebrany przez serwer odbiorcy.
Jeśli natomiast wysyłasz maile przez własne SMTP, zobaczysz taki komunikat:
Oznacza on, że nasz serwer prawidłowo przekazał wiadomość do dalszego doręczenia przez Twój serwer. Jeśli w tym wypadku wiadomość nie dotarła do odbiorcy, musisz skontaktować się ze swoim dostawcą poczty, ponieważ komunikat Własny serwer jest naszym potwierdzeniem, że ze strony Sugestera proces przekazania maila odbył się prawidłowo.
Komunikat Dostarczono oznacza, że e-mail został odebrany przez serwer odbiorcy.
Jeśli natomiast wysyłasz maile przez własne SMTP, zobaczysz taki komunikat:
Oznacza on, że nasz serwer prawidłowo przekazał wiadomość do dalszego doręczenia przez Twój serwer. Jeśli w tym wypadku wiadomość nie dotarła do odbiorcy, musisz skontaktować się ze swoim dostawcą poczty, ponieważ komunikat Własny serwer jest naszym potwierdzeniem, że ze strony Sugestera proces przekazania maila odbył się prawidłowo.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz