Nowości w Sugesterze: notyfikacje SMS, rejestracja otwarć i klików w mailu, eksport kontaktów
Utworzono:
2016-11-18
Ostatnia aktualizacja: 2023-05-15
Ostatnia aktualizacja: 2023-05-15
Liczba odwiedzin posta: 2442
Zapraszamy na przegląd ostatnich zmian w Sugesterze. Gwarantujemy, że dzięki nim Wasza praca z systemem będzie jeszcze prostsza. Miłej lektury!
Dodaliśmy w Sugesterze możliwość ustawienia powiadomień smsowych dla nowych wiadomości mailowych. Wystarczy, że założysz konto w SMSAPI, jednym kliknięciem zintegrujesz je z Sugesterem, a następnie ustawisz w naszym systemie filtry, według których powiadomienia mają przychodzić na twój telefon. Dzięki tej funkcji żaden ważny mail nie umknie Twojej uwadze, a czas odpowiedzi na pytanie klienta zostanie znacznie skrócony.
Jak dokonać ustawień, krok po kroku znajdziesz w naszym artykule Notyfikacje SMS
Poszerzyliśmy funkcję rejestrowania otwarć i klików w mailach o możliwość sprawdzenia czy dany mail został otwarty przez odbiorcę, nie tylko podczas wysyłania nowego maila, ale też przy okazji odpowiedzi. Dzięki temu możesz śledzić każdy etap swojej komunikacji z klientem.
Więcej na ten temat przeczytasz w naszej pomocy, w artykule Sprawdzanie czy wysłana wiadomość została otwarta.
Od teraz z Sugestera możesz wyeksportować nie tylko bazę klientów i helpdesk, ale także listę kontaktów. Eksport listy kontaktów znajdziesz, wchodząc w Ustawienia>Importy/Eksporty>Nowy eksport.
O Eksporcie kontaktów przeczytasz w naszej bazie wiedzy.
Nie musisz już pojedynczo kasować każdego rekordu ze swojej listy kontaktów. Wystarczy, że zaznaczysz chcekboxem te pozycje, które chcesz usunąć i klikniesz ikonkę kosza. Przy usunięciu wszystkich kontaktów ze strony, standardowo zaznaczasz checkbox przy Nazwie.
Więcej na ten temat w poście Usuwanie kontaktu.
Dodaliśmy kilka nowych opcji przy okazji powiadamiania użytkowników forum o nowych wpisach. Standardowo możesz zaznaczyć czy chcesz, aby system wysyłał powiadomienia, ale możesz też sprecyzować czy takie powiadomienia mają również trafiać do autora wątku lub też do wszystkich użytkowników danego wątku.
Dodatkowo w każdym koncie płatnym, jeśli zaznaczysz checkbox Wysyłaj powiadomienia użytkownikom, wiadomość z informacją o nowym poście zostana wysłana również do uczestników niezarejestrowanych.
Budowanie trwałych relacji z klientem to jeden z głównych czynników budowania sukcesu Twojej firmy, dlatego też poszerzyliśmy funkcję oceny komunikacji mailowej. Od teraz możesz zaznaczyć w ustawieniach systemu, czy ocena komunikacji ma być włączona dla poszczególnych skrzynek czy dla całego konta. Funkcję uzupełniliśmy o dodatkowe pole do wpisania adresu strony, na którą klient ma być przekierowany po dokonaniu oceny. Możesz wstawić dowolny adres np swojej strony mailowej, na której podziękujesz za ocenę i zaproponujesz kod rabatowy na swoje usługi.
Więcej na temat Oceny komunikacji znajdziecie w naszej bazie wiedzy.
Żeby jeszcze usprawnić Waszą pracę z Sugesterem, dodaliśmy opcję, która pozwoli jednym kliknięciem przejść z listy maili do profilu klienta, od którego właśnie otrzymaliśmy wiadomość. Wystarczy kliknąć avatar z nazwą klienta po lewej stronie maila.
Więcej na ten temat w artykule Jak z inboxu przejść do karty klienta?
1. Notyfikacje SMS
Dodaliśmy w Sugesterze możliwość ustawienia powiadomień smsowych dla nowych wiadomości mailowych. Wystarczy, że założysz konto w SMSAPI, jednym kliknięciem zintegrujesz je z Sugesterem, a następnie ustawisz w naszym systemie filtry, według których powiadomienia mają przychodzić na twój telefon. Dzięki tej funkcji żaden ważny mail nie umknie Twojej uwadze, a czas odpowiedzi na pytanie klienta zostanie znacznie skrócony.
Jak dokonać ustawień, krok po kroku znajdziesz w naszym artykule Notyfikacje SMS
2. Rejestrowanie otwarć i klików w odpowiedziach na mail
Poszerzyliśmy funkcję rejestrowania otwarć i klików w mailach o możliwość sprawdzenia czy dany mail został otwarty przez odbiorcę, nie tylko podczas wysyłania nowego maila, ale też przy okazji odpowiedzi. Dzięki temu możesz śledzić każdy etap swojej komunikacji z klientem.
Więcej na ten temat przeczytasz w naszej pomocy, w artykule Sprawdzanie czy wysłana wiadomość została otwarta.
3. Eksport kontaktów
Od teraz z Sugestera możesz wyeksportować nie tylko bazę klientów i helpdesk, ale także listę kontaktów. Eksport listy kontaktów znajdziesz, wchodząc w Ustawienia>Importy/Eksporty>Nowy eksport.
O Eksporcie kontaktów przeczytasz w naszej bazie wiedzy.
4. Masowe kasowanie kontaktów
Nie musisz już pojedynczo kasować każdego rekordu ze swojej listy kontaktów. Wystarczy, że zaznaczysz chcekboxem te pozycje, które chcesz usunąć i klikniesz ikonkę kosza. Przy usunięciu wszystkich kontaktów ze strony, standardowo zaznaczasz checkbox przy Nazwie.
Więcej na ten temat w poście Usuwanie kontaktu.
5. Nowe opcje wysyłania powiadomień o nowych postach na forum
Dodaliśmy kilka nowych opcji przy okazji powiadamiania użytkowników forum o nowych wpisach. Standardowo możesz zaznaczyć czy chcesz, aby system wysyłał powiadomienia, ale możesz też sprecyzować czy takie powiadomienia mają również trafiać do autora wątku lub też do wszystkich użytkowników danego wątku.
Dodatkowo w każdym koncie płatnym, jeśli zaznaczysz checkbox Wysyłaj powiadomienia użytkownikom, wiadomość z informacją o nowym poście zostana wysłana również do uczestników niezarejestrowanych.
6. Rozszerzona opcja oceny komunikacji mailowej
Budowanie trwałych relacji z klientem to jeden z głównych czynników budowania sukcesu Twojej firmy, dlatego też poszerzyliśmy funkcję oceny komunikacji mailowej. Od teraz możesz zaznaczyć w ustawieniach systemu, czy ocena komunikacji ma być włączona dla poszczególnych skrzynek czy dla całego konta. Funkcję uzupełniliśmy o dodatkowe pole do wpisania adresu strony, na którą klient ma być przekierowany po dokonaniu oceny. Możesz wstawić dowolny adres np swojej strony mailowej, na której podziękujesz za ocenę i zaproponujesz kod rabatowy na swoje usługi.
Więcej na temat Oceny komunikacji znajdziecie w naszej bazie wiedzy.
7. Możliwość przejścia z inboxu bezpośrednio do profilu klienta
Żeby jeszcze usprawnić Waszą pracę z Sugesterem, dodaliśmy opcję, która pozwoli jednym kliknięciem przejść z listy maili do profilu klienta, od którego właśnie otrzymaliśmy wiadomość. Wystarczy kliknąć avatar z nazwą klienta po lewej stronie maila.
Więcej na ten temat w artykule Jak z inboxu przejść do karty klienta?
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz