Nowości w systemie: Tworzenie fv z kilkoma interesami, zmiany limitów w imporcie oraz opcja wewnętrznej konfiguracji dla planu Enterprise
Utworzono:
2017-04-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2512
Na pewno jesteście ciekawi co w tym tygodniu zmieniło się w Sugesterze. Sami zobaczcie!
Jeśli jesteście zintegrowani z naszym drugim produktem - fakturownią, możecie szybko wystawić przy pomocy Sugestera fakturę, gdzie system zaczyta wszelkie informacje dotyczące interesu, na podstawie którego dokument zostanie stworzony. Do tej pory wystawianie faktury z interesu odbywało się 1:1, czyli z jednego interesu mogła być stworzona jedna faktura. Od teraz możecie już na jednej fakturze umieścić kilka pozycji.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat integracji z fakturownią oraz wystawiania faktur z interesu, zajrzyjcie do naszych artykułów: Nabywca inni niż odbiorca oraz Integracja z fakturownią.
Aby zaoszczędzić Wam czasu podczas przeglądania profilów klienta, dodaliśmy na karcie klienta strzałki Następny/Poprzedni. Dzięki nim jeszcze szybciej będziecie mogli przełączać się między klientami, niezależnie od tego czy chcecie poruszać się w obrębie całej bazy klientów, czy tylko tych spełniających określone warunki.
Opis tej funkcji znajdziecie w artykule Przycisk Następny/Poprzedni na karcie klienta.
Zwiększyliśmy limity podczas importu danych do Sugestera. Obecnie limit jest do 40 GB.
Od teraz w łatwy sposób podejrzycie treść zadania, będąc na karcie klienta, bez potrzeby przechodzenia do jego widoku. Dzięki strzałce po lewej stronie przy zadaniu, będziecie mogli szybko zorientować się w zadaniach przypisanych do danego klienta. Taki podgląd zadania z pewnością dobrze znacie z inboxu.
Więcej na temat samej karty klienta we wpisie o tym samym tytule Karta klienta.
Dzięki zaawansowanej konfiguracji konta w planie Enterprise, dajemy Wam możliwość szerokiej modyfikacji ustawień. Przede wszystkim macie wpływ na to, jakie pola mają się wyświetlać, a jakie nie, na Waszym koncie lub dla poszczególnych uprawnień. Możecie też dodać nowe zakładki lub elementy.
Dokładny opis dotyczący tego zagadnienia znajdziecie, przeglądając wpis Wewnętrzna konfiguracja.
1. Tworzenie faktury z kilkoma interesami
Jeśli jesteście zintegrowani z naszym drugim produktem - fakturownią, możecie szybko wystawić przy pomocy Sugestera fakturę, gdzie system zaczyta wszelkie informacje dotyczące interesu, na podstawie którego dokument zostanie stworzony. Do tej pory wystawianie faktury z interesu odbywało się 1:1, czyli z jednego interesu mogła być stworzona jedna faktura. Od teraz możecie już na jednej fakturze umieścić kilka pozycji.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat integracji z fakturownią oraz wystawiania faktur z interesu, zajrzyjcie do naszych artykułów: Nabywca inni niż odbiorca oraz Integracja z fakturownią.
2. Przyciski Następny/Poprzedni na karcie klienta
Aby zaoszczędzić Wam czasu podczas przeglądania profilów klienta, dodaliśmy na karcie klienta strzałki Następny/Poprzedni. Dzięki nim jeszcze szybciej będziecie mogli przełączać się między klientami, niezależnie od tego czy chcecie poruszać się w obrębie całej bazy klientów, czy tylko tych spełniających określone warunki.
Opis tej funkcji znajdziecie w artykule Przycisk Następny/Poprzedni na karcie klienta.
3. Zwiększone limity w imporcie
Zwiększyliśmy limity podczas importu danych do Sugestera. Obecnie limit jest do 40 GB.
4. Podgląd zadań na karcie klienta
Od teraz w łatwy sposób podejrzycie treść zadania, będąc na karcie klienta, bez potrzeby przechodzenia do jego widoku. Dzięki strzałce po lewej stronie przy zadaniu, będziecie mogli szybko zorientować się w zadaniach przypisanych do danego klienta. Taki podgląd zadania z pewnością dobrze znacie z inboxu.
Więcej na temat samej karty klienta we wpisie o tym samym tytule Karta klienta.
5. Dodawanie zakładek/ukrywanie pól na koncie
Dzięki zaawansowanej konfiguracji konta w planie Enterprise, dajemy Wam możliwość szerokiej modyfikacji ustawień. Przede wszystkim macie wpływ na to, jakie pola mają się wyświetlać, a jakie nie, na Waszym koncie lub dla poszczególnych uprawnień. Możecie też dodać nowe zakładki lub elementy.
Dokładny opis dotyczący tego zagadnienia znajdziecie, przeglądając wpis Wewnętrzna konfiguracja.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Komentarze
Dodaj komentarz