Jak sprawić żeby klient mógł decydować do którego działu w firmie wpadnie jego zgłoszenie

Utworzono: 2017-09-05
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2072

Aby klient mógł zdecydować, do którego działu wpadnie jego zapytanie wysłane przez formularz na stronie trzeba wykonać następujące kroki:
  1. W stworzonym formularzu kontaktowym dodać pole wyboru, w którym podamy wszystkie dostępne działy w firmie.(więcej o tworzeniu formularzu piszemy w tej pomocy - https://pomoc.sugester.pl/2232656-Tworzenie-formularzy
  2. Następnie stworzyć filtr, który na podstawie występujących w treści maila słów (nazw działu) przydzieli go do odpowiedniego działu (więcej na temat filtrów można przeczytać w tym wpisie - https://pomoc.sugester.pl/1911737-Filtry-Przypisz-do-uzytkownika-do-folderu-do-projektu-do-dzialu-Zamien-na-zadanie

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz