Poznaj nowe funkcje: wyszukiwarka w zadaniach cyklicznych i na liście unsubscribe, wyświetlanie listy tagów przy tworzeniu listy mailingowej i inne

Utworzono: 2018-11-28
Ostatnia aktualizacja: 2018-12-05

Liczba odwiedzin posta: 114

W ciągu ostatnich dwóch tygodniach pojawiło się kilka drobnych funkcji, o których warto wiedzieć:) Zapraszamy do lektury!

1. Prosta wyszukiwarka w zadaniach cyklicznych

Na liście zadań cyklicznych pojawiła się prosta wyszukiwarka, która znacznie przyspieszy Twoją pracę. Jeśli musisz znaleźć konkretne zadanie i nie chcesz przebijać się przez kolejne strony wystarczy, że wpiszesz frazę lub jej część jaka zawiera się w tytule zadania, którego szukasz. System wyświetli Ci wszystkie zadania, w których tytułach zawiera się wpisana przez Ciebie fraza. Pamiętaj, że wyszukiwanie jest możliwe na ten moment tylko po tytule, jeśli wpiszesz słowo z treści zadania, system nie wyświetli żadnych wyników.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o działaniu zadań cyklicznych zajrzyj do artykułu Zadania cykliczne.


 

2. Wyszukiwarka na liście unsubscribe


Właśnie dodaliśmy wyszukiwanie kontaktów w globalnej liście unsubscribe. O ile lista jest krótka i zawiera parę rekordów, znalezienie adresu email nie jest problemem. Gorzej jeśli Twoja lista unsubscribe zajmuje kilka lub kilkanaście stron. Na szczęście po naszych zmianach możesz już wyszukać konkretny adres email wpisując go po prostu w wyszukiwarkę. Możesz wpisać też tylko jego część. System wyświetli Ci email, którego potrzebujesz.


 

3. Wyświetlanie listy tagów przy tworzeniu listy mailingowej na podstawie tagów klientów


Tu małe rozszerzenie dotyczące tworzenia list mailingowych w Sugesterze na podstawie tagu klienta. Rozszerzenie dotyczy samego pola Tag. Do tej pory, przy dodawaniu nowej listy, po wybraniu w polu Rodzaj opcji Klienci oznaczeni tagiem, pojawiało się dodatkowe pole Tag, w którym ręcznie trzeba było wpisać jego nazwę. Od teraz możesz już tag wybrać z wyświetlanej w tym polu listy wszystkich tagów przypisanych do klientów w Twoim CRMie, także nie musisz pamiętać wszystkich ich nazw:)

Wszystko na temat list mailingowych znajdziesz w artykule Tworzenie listy odbiorców.


4. Łatwiejsze przeszukiwanie wersji roboczych maili dla roli "admin"


Dla roli admin i właściciel konta w folderze Wersje robocze w inboxie dodaliśmy strzałkę, po której rozwinięciu admin znajdzie możliwość przejścia do własnych wersji roboczych lub draftów wszystkich użytkowników. To znaczne ułatwienie dla adminów, bo nie muszą już przebijać się przez stos nieswoich draftów by odzyskać post.

Jeśli chcesz zobaczyć jak działają u nas drafty, przeczytaj Wersje robocze maili.



 

5. Wyświetlanie alfabetyczne nazw folderów w plikach

To nieduża zmiana, ale jakże ułatwiająca pracę! :) Od teraz za każdym razem kiedy wejdziesz w Sugesterze w Pliki, zobaczysz wszystkie foldery wyświetlone w kolejności alfabetycznej. Nawet jeśli dodasz nowy plik, system umieści go dokładnie tak, by zachowana była ta kolejność. Dzięki temu łatwiej odszukasz dany folder, jeśli pamiętasz jego nazwę.

Wszystkie informacje dotyczące folderów w plikach zawarte są w artykule Przechowywanie plików w Sugesterze.


 

6. Wyświetlanie zwątkowanych postów po kliknięciu "Zobacz posty klienta" lub "Zobacz zadania klienta" na karcie klienta


Do tej pory, po kliknięciu na karcie klienta przycisku "Zobacz posty klienta", który znajduje się w polu wyświetlania historii emaili, system przekierowywał użytkownika do inboxu i pokazywał wszystkie nowe wiadomości i odpowiedzi niezwątkowane, jako osobne posty. Było to dość mylące, dlatego zmieniliśmy zasady wyświetlania i od teraz za każdym razem kiedy klikniesz "Zobacz posty klienta", system pokaże Ci wszystkie wątki z tym klientem, bez podziału na osobne posty. To sama zmiana zaszła w wyświetlaniu zadań.



 


Powrót


Dodaj komentarz