Poznaj nowe funkcje: rozszerzenie opcji mapowania na zadanie w formularzach, weryfikacja zajętej (przypisanej do innego konta) skrzynki, drobne zmiany w komentarzu wewnętrznym w mailu

Utworzono: 2019-01-17
Ostatnia aktualizacja: 2019-01-25

Liczba odwiedzin posta: 425

W tym tygodniu mamy dla Was rozszerzenia istniejących już w systemie funkcji, które otworzą przed Wami nowe możliwości:) Zapraszamy zatem do lektury!
 

1. Rozszerzenie opcji mapowania na zadanie w formularzach

Jak wiecie, w Sugesterze macie możliwość tworzenia własnych formularzy, które możecie dodać potem na swoją stronę www, a co więcej - macie też możliwość ich zaawansowanej konfiguracji. Jednym z jej etapów jest mapowanie, czyli co ma się stać na Waszym koncie w Sugesterze, gdy ktoś wypełni formularz na stronie www. Do dyspozycji macie mapowanie na email, zadanie i klienta. Dzięki tym ustawieniom docelowo w Sugesterze po wypełnieniu formularza może zostać dodany do CRM nowy klient, może przyjść wiadomość lub automatycznie stworzy się zadanie. I właśnie do mapowania na zadanie dodaliśmy nowe opcje - od teraz zadanie stworzone z wypełnionego formularza może mieć też od razu przypisany odpowiedni priorytet, użytkownika, który będzie odpowiedzialny za to zadanie oraz przypisze się automatycznie do klienta, który wypełnił formularz. Wszystko za sprawą nowych pól tj. Priorytet, Klient i Przydzielone do. Tak skonfigurowany formularz świetnie się sprawdzi jako np. wewnętrzny formularz do zgłaszania błędów do działu technicznego. To tylko dwa przykłady z wielu możliwości :)

Szczegóły na temat mapowania na zadanie poznacie z artykułu Zaawansowana konfiguracja formularzy.





2. Możliwość weryfikacji zajętej (przypisanej do innego konta) skrzynki email


Wprowadziliśmy usprawnienia przy dodawaniu skrzynki email do konta gdy ta istnieje już na innym Waszym koncie w Sugesterze. Okazuje się, że takie przypadki miały miejsce dość często - zakładane jest konto testowe, dodawana skrzynka firmowa do testów np. info@moja-firma.pl, po testach zakładane jest konto docelowe, gdzie ma być dodana ta sama skrzynka info@moja-firma.pl. Za każdym razem w takich sytuacjach system blokował możliwość dodania skrzynki na drugie konto, ponieważ skrzynka mailowa o tej samej domenie i tym samym prefiksie może być aktywna tylko na jednym koncie w Sugesterze. Wy musieliście się z nami kontaktować, a cały proces dodania skrzynki się wydłużał. Od dziś z taką sytuacją poradzicie sobie sami, wystarczy, że poprawnie zweryfikujecie dodawaną skrzynkę. Podczas weryfikacji  skrzynki na jednym koncie, na drugim zostanie ona dezaktywowana.

Jeśli chcecie dowiedzieć się jak wygląda cały proces, przeczytajcie artykuł Czy mogę dodać tę samą skrzynkę email na dwóch różnych kontach w Sugesterze?                 
 

3. Drobne zmiany w widoku komentarza wewnętrznego w mailu


Informujemy Was także o tych drobnych zmianach wyglądowych, by nie było wątpliwości, że zmienia się np tylko sposób wyświetlania lub nazwa, a działanie zostaje to samo. Dziś chcemy zwrócić Waszą uwagę na drobne zmiany w nazewnictwie przycisków w komentarzu wewnętrznym w mailu. Do tej pory, by dodać komentarz, wystarczyło kliknąć przycisk "Wyślij". Ponieważ doszły nas słuchy, że nie raz wahacie się czy aby na pewno "Wyślij" w tym przypadku oznacza dodanie komentarza do wątku, a nie wysłanie go do klienta, zmieniliśmy nazwy przycisków, którymi operujecie w komentarzu. Teraz będzie czytelniej:)

Jak używać komentarza dowiecie się z artykułu Jak dodać komentarz wewnętrzny w pojedynczym wątku.

 


Powrót


Dodaj komentarz