Nowości: anonimowe wypełnianie ankiety, widget autocall w różnych językach i in
Utworzono:
2019-03-28
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-03
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-03
Liczba odwiedzin posta: 3773
Ostatnio w naszym systemie pojawiło się kilka zmian, o których chętnie Wam opowiemy. tym bardziej cieszymy się z ich wprowadzenia, gdyż od początku do końca są efektem Waszych sugestii :)
W konfiguracji filtrów pojawił się nowy checkbox Odbiorca w CC lub BCC. Oznacza to, że od teraz, ustawiając filtr dla pola Odbiorca, zadziała on również jeśli adres oznaczony w filtrze będzie wpisany w pole CC lub BCC w mailu. Jak to wygląda w praktyce? Jeżeli masz ustawiony filtr, by wszystkie maile przychodzące na adres rozliczenia@ z tytułem faktura wpadały do folderu Fv, to dzięki nowej opcji każda wiadomość, która będzie miała wpisany w cc lub bcc ten adres, także znajdzie się w tym folderze. Checkbox jest domyślnie zaznaczony na koncie.
Więcej o naszych filtrach znajdziecie w sekcji Filtry
Wprawdzie widget autocall jest u nas od dłuższego czasu, ale do tej pory był on dostępny tylko w języku polskim, dla polskich numerów i polskich stron językowych. Mówimy do tej pory, bo właśnie dodaliśmy do widgeta możliwość wyboru języków, dzięki czemu będziesz go mógł wrzucić chociażby na angielską wersję językową Twojej strony. W dwóch prostych krokach dasz szerszemu gronu Twoich klientów możliwość skutecznego kontaktu z Tobą. Po pierwsze - wystarczy, ze będziesz w posiadaniu zagranicznego numeru telefonu, który dodasz do Sugestera (Konfiguracja VOIP), a po drugie - wybierzesz w konfiguracji widegetu autocall język odpowiedni dla wersji językowej Twojej strony. Na koniec pozostanie Ci już tylko wkleić skrypt na stronę i gotowe! Nie dość, że klient będzie widział okienko autocall w swoim rodzimym języku, to jeszcze domyślnie w okienku będzie wpisany numer kierunkowy odpowiedni dla języka wybranego kraju. Klientowi nie pozostaje nic innego tylko wpisać numer i czekać na połączenie. Pamiętaj tylko o poprawnym dodaniu nowego numeru do Sugestera, a jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Autocall i VOIPem, to również o poprawnej integracji z naszym providerem Telecube.
Wszystko na temat widgetu Autocall, jego konfiguracji i modułu VOIP znajdziesz w naszej bazie wiedzy w kategorii VOIP.
Na potrzeby jednego z naszych klientów dodaliśmy możliwość anonimowego wypełniania ankiety. Klient potrzebował naszych ankiet do badania poziomu satysfakcji wśród swoich pracowników. Stwierdziliśmy, że to bardzo dobre wykorzystanie naszych ankiet, dlatego tę funkcję udostępniliśmy dla wszystkich. Od teraz jeśli chcesz dostać szczerą odpowiedź od swoich pracowników na temat warunków panujących w firmie lub od Twoich klientów na temat nowego produktu - wyślij do nich anonimową ankietę. W ten sposób szybko otrzymasz odpowiedzi na interesujące Cię tematy, bez informacji kto uzupełnił ankietę. System wyświetli w tabeli wyników tylko kolumnę z adresem url do ankiety w Sugesterze oraz odpowiedzi. Dzięki temu otrzymasz wiarygodne wyniki, które być może zmotywują Cię do potrzebnych zmian.
Przeczytaj artykuł Anonimowe wypełnianie ankiety i dowiedz się więcej na ten temat
Dodaliśmy w naszych skryptach formularzy możliwość uzupełnienia ich o ID kategorii z CRMu, dzięki czemu możesz teraz ustawić, by - przy mapowaniu na klienta - po uzupełnieniu przez klienta formularza z konkretnej podstrony www, w CRMie doklejała się określona kategoria do tego klienta. Ta opcja ma Ci pomóc w grupowaniu klientów. Jak to działa? To proste - dodajesz w CRMie kategorie do klientów, jeśli jeszcze ich nie masz, tworzysz formularz, jego skrypt wrzucasz na Twoje podstrony, w skrypcie uzupełniasz "category_id" dla każdej podstrony takie, jaka kategoria ma się przypisać klientowi, który uzupełni formularz. I gotowe! Masz porządek w swojej bazie, łatwiej Ci też wyszukać konkretne rekordy dzięki opcji filtrowania po kategorii.
Wskazówki dotyczące tej funkcji znajdziesz w artykule Automatyczne uzupełnianie kategorii klienta w CRMie w zależności od podstrony, z której klient wypełnił formularz
W naszej bazie wiedzy pojawiły się opisy przykładów makr, które możesz ustawić na swoim koncie, a które sprawią, że część działań w systemie wykona się automatycznie. W kategorii Automatyzacje znajdziesz artykuły podzielone na sekcje dotyczące automatyzacji dla klientów, interesów, zadań, maili i VOIP. Aktywując takie makro na swoim koncie, spowodujesz, że część pracy Sugester zrobi za Ciebie sam. Np wyśle mail o określonej treści do klienta, któremu został zmieniony status w bazie lub wyśle sms z przypomnieniem o wizycie na podstawie daty w polu własnym na karcie klienta, może Cię też poinformować smsowo o nowym interesie. Możliwości jest naprawdę wiele. Lista artykułów na pewno będzie się powiększać. Jeśli nie znajdziesz wśród opisów makra dla siebie, napisz do nas na info@sugester.pl i powiedz jakiej automatyzacji potrzebujesz. Makra dostępne są od planu Max.
Opisy makr znajdziesz w kategorii Automatyzacja w naszej bazie wiedzy
Nie jest to na pewno zmiana, która spowoduje, że nie poznasz portalu, ale na pewno zauważysz różnicę:) Chcieliśmy by portal był bardziej przystępny wizualnie, dlatego zmieniliśmy nieco kolorystykę czcionki, buttonów, kolorystykę wątków zgłoszeń. Dodaliśmy też możliwość wyświetlania kolorów statusów zgłoszeń, jeśli masz je nadane w systemie. Dodatkowo usunęliśmy czerwone, pomarańczowe i niebieskie etykiety mówiące o przekroczonym deadlinie lub zbliżającym się jego terminie i zastąpiliśmy zwykłym podświetleniem daty na czerwono w kolumnie Termin zakończenia. Mamy nadzieję, że tak odmieniona szata portalu przypadnie Wam do gustu:)
1. Filtrowanie wiadomości email po odbiorcy w CC lub BCC
W konfiguracji filtrów pojawił się nowy checkbox Odbiorca w CC lub BCC. Oznacza to, że od teraz, ustawiając filtr dla pola Odbiorca, zadziała on również jeśli adres oznaczony w filtrze będzie wpisany w pole CC lub BCC w mailu. Jak to wygląda w praktyce? Jeżeli masz ustawiony filtr, by wszystkie maile przychodzące na adres rozliczenia@ z tytułem faktura wpadały do folderu Fv, to dzięki nowej opcji każda wiadomość, która będzie miała wpisany w cc lub bcc ten adres, także znajdzie się w tym folderze. Checkbox jest domyślnie zaznaczony na koncie.
Więcej o naszych filtrach znajdziecie w sekcji Filtry
2. Nowe języki dla widgetu autocall
Wprawdzie widget autocall jest u nas od dłuższego czasu, ale do tej pory był on dostępny tylko w języku polskim, dla polskich numerów i polskich stron językowych. Mówimy do tej pory, bo właśnie dodaliśmy do widgeta możliwość wyboru języków, dzięki czemu będziesz go mógł wrzucić chociażby na angielską wersję językową Twojej strony. W dwóch prostych krokach dasz szerszemu gronu Twoich klientów możliwość skutecznego kontaktu z Tobą. Po pierwsze - wystarczy, ze będziesz w posiadaniu zagranicznego numeru telefonu, który dodasz do Sugestera (Konfiguracja VOIP), a po drugie - wybierzesz w konfiguracji widegetu autocall język odpowiedni dla wersji językowej Twojej strony. Na koniec pozostanie Ci już tylko wkleić skrypt na stronę i gotowe! Nie dość, że klient będzie widział okienko autocall w swoim rodzimym języku, to jeszcze domyślnie w okienku będzie wpisany numer kierunkowy odpowiedni dla języka wybranego kraju. Klientowi nie pozostaje nic innego tylko wpisać numer i czekać na połączenie. Pamiętaj tylko o poprawnym dodaniu nowego numeru do Sugestera, a jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Autocall i VOIPem, to również o poprawnej integracji z naszym providerem Telecube.
Wszystko na temat widgetu Autocall, jego konfiguracji i modułu VOIP znajdziesz w naszej bazie wiedzy w kategorii VOIP.
3. Anonimowe ankiety - prosty sposób na poznanie opinii
Na potrzeby jednego z naszych klientów dodaliśmy możliwość anonimowego wypełniania ankiety. Klient potrzebował naszych ankiet do badania poziomu satysfakcji wśród swoich pracowników. Stwierdziliśmy, że to bardzo dobre wykorzystanie naszych ankiet, dlatego tę funkcję udostępniliśmy dla wszystkich. Od teraz jeśli chcesz dostać szczerą odpowiedź od swoich pracowników na temat warunków panujących w firmie lub od Twoich klientów na temat nowego produktu - wyślij do nich anonimową ankietę. W ten sposób szybko otrzymasz odpowiedzi na interesujące Cię tematy, bez informacji kto uzupełnił ankietę. System wyświetli w tabeli wyników tylko kolumnę z adresem url do ankiety w Sugesterze oraz odpowiedzi. Dzięki temu otrzymasz wiarygodne wyniki, które być może zmotywują Cię do potrzebnych zmian.
Przeczytaj artykuł Anonimowe wypełnianie ankiety i dowiedz się więcej na ten temat
4. Dodatkowe informacje z jakiej podstrony klient wysłał formularz przy mapowaniu formularza na klienta
Dodaliśmy w naszych skryptach formularzy możliwość uzupełnienia ich o ID kategorii z CRMu, dzięki czemu możesz teraz ustawić, by - przy mapowaniu na klienta - po uzupełnieniu przez klienta formularza z konkretnej podstrony www, w CRMie doklejała się określona kategoria do tego klienta. Ta opcja ma Ci pomóc w grupowaniu klientów. Jak to działa? To proste - dodajesz w CRMie kategorie do klientów, jeśli jeszcze ich nie masz, tworzysz formularz, jego skrypt wrzucasz na Twoje podstrony, w skrypcie uzupełniasz "category_id" dla każdej podstrony takie, jaka kategoria ma się przypisać klientowi, który uzupełni formularz. I gotowe! Masz porządek w swojej bazie, łatwiej Ci też wyszukać konkretne rekordy dzięki opcji filtrowania po kategorii.
Wskazówki dotyczące tej funkcji znajdziesz w artykule Automatyczne uzupełnianie kategorii klienta w CRMie w zależności od podstrony, z której klient wypełnił formularz
5. Opisy makr do automatyzacji niektórych procesów w systemie
W naszej bazie wiedzy pojawiły się opisy przykładów makr, które możesz ustawić na swoim koncie, a które sprawią, że część działań w systemie wykona się automatycznie. W kategorii Automatyzacje znajdziesz artykuły podzielone na sekcje dotyczące automatyzacji dla klientów, interesów, zadań, maili i VOIP. Aktywując takie makro na swoim koncie, spowodujesz, że część pracy Sugester zrobi za Ciebie sam. Np wyśle mail o określonej treści do klienta, któremu został zmieniony status w bazie lub wyśle sms z przypomnieniem o wizycie na podstawie daty w polu własnym na karcie klienta, może Cię też poinformować smsowo o nowym interesie. Możliwości jest naprawdę wiele. Lista artykułów na pewno będzie się powiększać. Jeśli nie znajdziesz wśród opisów makra dla siebie, napisz do nas na info@sugester.pl i powiedz jakiej automatyzacji potrzebujesz. Makra dostępne są od planu Max.
Opisy makr znajdziesz w kategorii Automatyzacja w naszej bazie wiedzy
6. Zmiana wyglądu w portalu klienta
Nie jest to na pewno zmiana, która spowoduje, że nie poznasz portalu, ale na pewno zauważysz różnicę:) Chcieliśmy by portal był bardziej przystępny wizualnie, dlatego zmieniliśmy nieco kolorystykę czcionki, buttonów, kolorystykę wątków zgłoszeń. Dodaliśmy też możliwość wyświetlania kolorów statusów zgłoszeń, jeśli masz je nadane w systemie. Dodatkowo usunęliśmy czerwone, pomarańczowe i niebieskie etykiety mówiące o przekroczonym deadlinie lub zbliżającym się jego terminie i zastąpiliśmy zwykłym podświetleniem daty na czerwono w kolumnie Termin zakończenia. Mamy nadzieję, że tak odmieniona szata portalu przypadnie Wam do gustu:)
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz