Nowości w systemie: nowy widok kalendarza, słowniki dla zadań, lista TODO, zdublowani klienci
Utworzono:
2017-03-24
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2622
Jak co piątek zapraszamy Was, żebyście zapoznali się z tym, co nowego pojawiło się w Sugesterze. Zatem przyjemnej lektury!
Zastąpiliśmy dotychczasowy kalendarz nowszą wersją, dzięki czemu jeszcze łatwiej dodacie nowe zadanie i szybciej wyświetlicie potrzebne Wam informacje. Wzbogaciliśmy nowy kalendarz o widok timeline, który pozwoli Wam sprawdzić rozplanowanie pracy w zespole na dany dzień lub tydzień. Dodatkowo wyniki wyszukiwania w kalendarzu w łatwy sposób wyeksportujecie do pdf, co zapewne Was ucieszy, gdyż dopytywaliście się o tę opcję.
Więcej na temat kalendarza znajdziecie w artykule Kalendarz w Sugesterze.
Ile razy zdarzyło Wam się, że tytuł zadania, które pracownik dodał do systemu jest niejasne i dopiero wczytanie się w jego treść pozwala zgadnąć co należy zrobić? Aby uniknąć takich sytuacji wprowadziliśmy możliwość definiowania przez administratora konta typów zadań. Dzięki temu pracownicy mają z góry narzucone typy, których muszą używać. Od teraz zamiast wpisywać w tytule zadania np. Zadzwoń do klienta, wybierzesz odpowiedni jego typ np. Telefon. Skróci to znacznie czas tworzenia zadania i ujednolici zdarzenia wpisywane przez zespół do systemu.
Działanie funkcji opisaliśmy w artykule Słowniki dla zadań, interesów i aktywności.
Sugester rozpoznaje zdublowane wpisy w bazie klientów. Do tej pory system wyszukiwał duplikaty na podstawie wprowadzonego numeru NIP. W tym tygodniu poszerzyliśmy tę funkcję o nowe parametry - imię i nazwisko, adres email lub telefon. Oznacza to, że jeśli wpiszecie adres email lub numer telefonu lub imię i nazwisko, które istnieje już w bazie - system Was o tym poinformuje, wyświetlając listę rekordów spełniających te parametry.
Więcej na ten temat w artykule Duplikaty klientów.
Czasem chcemy szybko zapisać hasłowo czynności niezbędne do zrealizowania zadania czy rozwiązania zgłoszenia klienta. Od tej pory można to szybko zrobić w Sugesterze. Dodaliśmy opcję tworzenia listy TODO dla maili i zadań, którą dobrze znacie z pracy na projektach.
Aby dowiedzieć się więcej przeczytajcie co to jest Lista TODO.
Ponieważ często dopytywaliście się o możliwość zapisania numeru PESEL na karcie klienta, postanowiliśmy dodać tę opcję. Dodatkowe pole znajduje się w edycji klienta. PESEL możesz dodać też do kontaktu.
Więcej na temat samej karty klienta w artykule o tym samym tytule Karta klienta.
Ze względu na to, że coraz więcej naszych klientów korzysta z poczty w Sugesterze i coraz częściej zdarzało się, że dodawaliście do systemu skrzynki mailowe o tym samym prefixie - jak np. info@sugester.pl i info@fakturownia.pl - postanowiliśmy znacznie ułatwić i usprawnić jeszcze proces przekierowania.
Uwaga! Ustawione wcześniejsze przekierowania na Waszych skrzynkach działają bez zmian i nie trzeba ich zmieniać. Przy dodawaniu kolejnych adresów do konta, sugerujemy jednak skorzystanie już z nowszej wersji przekierowania.
Aby dowiedzieć się więcej, polecamy artykuł Odbieranie emaili w Helpdesk Sugester.
1. Nowa odsłona kalendarza
Zastąpiliśmy dotychczasowy kalendarz nowszą wersją, dzięki czemu jeszcze łatwiej dodacie nowe zadanie i szybciej wyświetlicie potrzebne Wam informacje. Wzbogaciliśmy nowy kalendarz o widok timeline, który pozwoli Wam sprawdzić rozplanowanie pracy w zespole na dany dzień lub tydzień. Dodatkowo wyniki wyszukiwania w kalendarzu w łatwy sposób wyeksportujecie do pdf, co zapewne Was ucieszy, gdyż dopytywaliście się o tę opcję.
Więcej na temat kalendarza znajdziecie w artykule Kalendarz w Sugesterze.
2. Słowniki dla zadań, interesów i aktywności
Ile razy zdarzyło Wam się, że tytuł zadania, które pracownik dodał do systemu jest niejasne i dopiero wczytanie się w jego treść pozwala zgadnąć co należy zrobić? Aby uniknąć takich sytuacji wprowadziliśmy możliwość definiowania przez administratora konta typów zadań. Dzięki temu pracownicy mają z góry narzucone typy, których muszą używać. Od teraz zamiast wpisywać w tytule zadania np. Zadzwoń do klienta, wybierzesz odpowiedni jego typ np. Telefon. Skróci to znacznie czas tworzenia zadania i ujednolici zdarzenia wpisywane przez zespół do systemu.
Działanie funkcji opisaliśmy w artykule Słowniki dla zadań, interesów i aktywności.
3. Zdublowane rekordy w bazie klientów
Sugester rozpoznaje zdublowane wpisy w bazie klientów. Do tej pory system wyszukiwał duplikaty na podstawie wprowadzonego numeru NIP. W tym tygodniu poszerzyliśmy tę funkcję o nowe parametry - imię i nazwisko, adres email lub telefon. Oznacza to, że jeśli wpiszecie adres email lub numer telefonu lub imię i nazwisko, które istnieje już w bazie - system Was o tym poinformuje, wyświetlając listę rekordów spełniających te parametry.
Więcej na ten temat w artykule Duplikaty klientów.
4. Lista TODO dla maili i zadań
Czasem chcemy szybko zapisać hasłowo czynności niezbędne do zrealizowania zadania czy rozwiązania zgłoszenia klienta. Od tej pory można to szybko zrobić w Sugesterze. Dodaliśmy opcję tworzenia listy TODO dla maili i zadań, którą dobrze znacie z pracy na projektach.
Aby dowiedzieć się więcej przeczytajcie co to jest Lista TODO.
5. Pole PESEL na karcie klienta
Ponieważ często dopytywaliście się o możliwość zapisania numeru PESEL na karcie klienta, postanowiliśmy dodać tę opcję. Dodatkowe pole znajduje się w edycji klienta. PESEL możesz dodać też do kontaktu.
Więcej na temat samej karty klienta w artykule o tym samym tytule Karta klienta.
6. Odbieranie maili w Sugesterze - nowsza wersja przekierowania
Ze względu na to, że coraz więcej naszych klientów korzysta z poczty w Sugesterze i coraz częściej zdarzało się, że dodawaliście do systemu skrzynki mailowe o tym samym prefixie - jak np. info@sugester.pl i info@fakturownia.pl - postanowiliśmy znacznie ułatwić i usprawnić jeszcze proces przekierowania.
Uwaga! Ustawione wcześniejsze przekierowania na Waszych skrzynkach działają bez zmian i nie trzeba ich zmieniać. Przy dodawaniu kolejnych adresów do konta, sugerujemy jednak skorzystanie już z nowszej wersji przekierowania.
Aby dowiedzieć się więcej, polecamy artykuł Odbieranie emaili w Helpdesk Sugester.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz