Nowości w systemie: Funkcja Zastępstwo/Urlop, możliwość zawieszenia usera w systemie oraz nowe strategie w imporcie klientów
Utworzono:
2017-05-12
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-09
Liczba odwiedzin posta: 2227
Zeszły tydzień nie obfitował w zmiany, za to w tym tygodniu pojawiło się kilka zupełnie nowych funkcji, z którymi warto się zapoznać. Zatem zapraszamy do lektury!
W Sugesterze pojawiła się dawno wyczekiwana funkcja umożliwiająca automatyczne przypisywanie wszystkich postów z jednej skrzynki na drugą podczas nieobecności jednego z pracowników. Jeśli wybieracie się na urlop lub czeka Was dłuższa nieobecność w pracy, możecie wyznaczyć osobę, która będzie Was zastępować i przekierować wszystkie zgłoszenia na jej skrzynkę. Dzięki tej funkcji jesteście pewni, że klient dostanie odpowiedź na czas, a Wy nie będziecie musieli się przekopywać przez stos maili po Waszym powrocie.
Więcej na temat samej opcji i ustawień znajdziecie w naszym artykule Funkcja Zastępstwo/Urlop.
Czasami zdarza się tak, że musimy się rozstać z kimś z naszego teamu. Do tej pory trzeba było usunąć takiego usera z Sugestera, by nie miał już dostępu do konta. Jednak teraz wystarczy takiego usera zawiesić - dzięki temu w systemie nadal dostępne będą informacje o tym co i kiedy pisał, będzie nadal na listach, ale nie będzie mógł się zalogować do programu.
Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyjcie do artykułu Zawieszenie użytkownika w systemie.
Zmieniliśmy nieco podgląd zadań w kolumnach. Od teraz, bez wchodzenia w szczegóły zadania, możecie sprawdzić kto stworzył dane zadanie oraz kiedy zostało zrealizowane w przypadku statusu Rozwiązane. Znacznie ułatwi Wam to pracę i pozwoli zaoszczędzić czas.
Więcej na temat widoku kanban w poście Widoki zadań.
Czasami zdarza się tak, że bazy klientów, które musicie zaimportować do Sugestera są przygotowane przez inne osoby i nie macie pewności czy nie pojawią się w nich zdublowane rekordy. Aby ułatwić Wam zadanie w tego typu sytuacjach, dodaliśmy w systemie możliwość wyboru strategii importu przy znalezionych przez program zdublowanych klientów. Teraz sami będziecie decydować o tym, czy przy nowym imporcie zawsze mają się dodawać nowe rekordy, niezależnie od duplikatów, czy system powinien aktualizować klientów, a może pomijać importowanie tych, którzy istnieją już w bazie. Przy okazji przypominamy, że system rozpoznaje rekordy po nazwie klienta lub adresie email lun numerze telefonów.
Więcej na temat importu przeczytacie w artykule Importowanie bazy klientów do Sugestera.
1. Funkcja Zastępstwo/Urlop
W Sugesterze pojawiła się dawno wyczekiwana funkcja umożliwiająca automatyczne przypisywanie wszystkich postów z jednej skrzynki na drugą podczas nieobecności jednego z pracowników. Jeśli wybieracie się na urlop lub czeka Was dłuższa nieobecność w pracy, możecie wyznaczyć osobę, która będzie Was zastępować i przekierować wszystkie zgłoszenia na jej skrzynkę. Dzięki tej funkcji jesteście pewni, że klient dostanie odpowiedź na czas, a Wy nie będziecie musieli się przekopywać przez stos maili po Waszym powrocie.
Więcej na temat samej opcji i ustawień znajdziecie w naszym artykule Funkcja Zastępstwo/Urlop.
2. Możliwość zawieszenia użytkownika w systemie
Czasami zdarza się tak, że musimy się rozstać z kimś z naszego teamu. Do tej pory trzeba było usunąć takiego usera z Sugestera, by nie miał już dostępu do konta. Jednak teraz wystarczy takiego usera zawiesić - dzięki temu w systemie nadal dostępne będą informacje o tym co i kiedy pisał, będzie nadal na listach, ale nie będzie mógł się zalogować do programu.
Aby dowiedzieć się więcej, zajrzyjcie do artykułu Zawieszenie użytkownika w systemie.
3. Zmiany w wyświetlaniu kolumnowym zadań
Zmieniliśmy nieco podgląd zadań w kolumnach. Od teraz, bez wchodzenia w szczegóły zadania, możecie sprawdzić kto stworzył dane zadanie oraz kiedy zostało zrealizowane w przypadku statusu Rozwiązane. Znacznie ułatwi Wam to pracę i pozwoli zaoszczędzić czas.
Więcej na temat widoku kanban w poście Widoki zadań.
4. Nowe strategie przy imporcie klientów
Czasami zdarza się tak, że bazy klientów, które musicie zaimportować do Sugestera są przygotowane przez inne osoby i nie macie pewności czy nie pojawią się w nich zdublowane rekordy. Aby ułatwić Wam zadanie w tego typu sytuacjach, dodaliśmy w systemie możliwość wyboru strategii importu przy znalezionych przez program zdublowanych klientów. Teraz sami będziecie decydować o tym, czy przy nowym imporcie zawsze mają się dodawać nowe rekordy, niezależnie od duplikatów, czy system powinien aktualizować klientów, a może pomijać importowanie tych, którzy istnieją już w bazie. Przy okazji przypominamy, że system rozpoznaje rekordy po nazwie klienta lub adresie email lun numerze telefonów.
Więcej na temat importu przeczytacie w artykule Importowanie bazy klientów do Sugestera.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz