Aktualizacje: dodanie wydruku do rozmów na czacie, przypisanie zadań do klienta podczas importu zadań, osoba odpowiedzialna w interesach

Utworzono: 2022-03-08
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 687

Poniżej lista aktualizacji jakie pojawiły się w ostatnim tygodniu w Sugesterze:

1. Dodanie opcji wydruku rozmów na czacie

W nowej wersji czatu pojawiła się ikonka do wydruku rozmowy operatora z klientem. Rozmowę można nie tylko wydrukować, ale też zapisać w formacie pdf. Ikonka drukarki znajduje się w oknie operatora po prawej stronie, w sekcji informacji o kliencie.

Więcej na ten temat we wpisie Eksport/wydruk zapisu rozmowy.

Nazwa klienta widoczna w panelu operatora na czacie z zaznaczoną na zielono ikoną drukarki
 

2. Wyszukiwanie klientów po numerze NIP przy imporcie zadań

W imporcie zadań została dodana opcja wyszukiwania klientów po numerze NIP, dzięki czemu podczas importu dane zadanie może zostać od razu przypisane do konkretnego klienta w CRMie. Trzeba jednak pamiętać, że aby przypisanie zadań do klientów odbyło się poprawnie, musi być uzupełnione pole NIP w CRMie.

Więcej na temat importu zadań w artykule Import zadań z pliku xls


3. Usunięcie myślnika przy tworzeniu tagów na liście tagów do maili i zadań

Usunęliśmy automatyczne dodawanie myślnika dla tagów składających się z więcej niż jednego wyrazu podczas dodawania/edycji tagu z poziomu listy tagów do maili i zadań. Teraz, tak jak w pozostałych miejscach w systemie, tagi wieloczłonowe będą zapisywane ze spacją. 

Więcej informacji na temat samych tagów znajduje się w poście Tagi i ich zastosowanie w zbieraniu danych.


4. Zmiana "użytkownika" na "osobę odpowiedzialną" w Interesach

W formatce do tworzenia oraz edycji interesu pole "użytkownik" zostało zamienione na "osoba odpowiedzialna". Dodaliśmy również opcję, by system automatycznie uzupełniał pole "osoba odpowiedzialna" gdy jest ono puste i zaciągał informacje z pola "osoba odpowiedzialna" z karty klienta, dla którego interes został dodany. Dzięki temu opiekun klienta staje się automatycznie również osobą odpowiedzianą za dany interes. Jest to opcja do aktywowania w Konfiguracji CRM. Wystarczy wejść w Ustawienia -> Konfiguracja CRM -> Interesy i zaznaczyć checkbox Przypisuj interes do opiekuna klienta, jeśli pole "Osoba odpowiedzialna" jest puste. Domyślnie dla każdego konta opcja ta jest odznaczona w Ustawieniach.

Więcej na ten temat w artykule Osoba odpowiedzialna w interesach


Pole w konfiguracji interesów zaznaczone na zielono przypisuj interes do opiekuna jeśli pole  osoba odpowiedzialna jest puste


5. Zwiększenie limitu wyświetlania klientów na liście do 200 rekordów

Dodaliśmy możliwość wyświetlania 200 rekordów na stronie dla listy klientów. Aby zmienić ustawienia wystarczy kliknąć z poziomu listy w ikonkę trybiku i wybrać z rozwijanej listy Opcje wyświetlania.

Więcej na temat samych list klientów w artykule Własne widoki listy klientów.

 



 

Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!

Rozpocznij darmowy okres testowy


Powrót


Dodaj komentarz