Aktualizacje: dodanie wydruku do rozmów na czacie, przypisanie zadań do klienta podczas importu zadań, osoba odpowiedzialna w interesach
Utworzono:
2022-03-08
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-02-02
Liczba odwiedzin posta: 799
Poniżej lista aktualizacji jakie pojawiły się w ostatnim tygodniu w Sugesterze:
Więcej na ten temat we wpisie Eksport/wydruk zapisu rozmowy.
Więcej na temat importu zadań w artykule Import zadań z pliku xls
Usunęliśmy automatyczne dodawanie myślnika dla tagów składających się z więcej niż jednego wyrazu podczas dodawania/edycji tagu z poziomu listy tagów do maili i zadań. Teraz, tak jak w pozostałych miejscach w systemie, tagi wieloczłonowe będą zapisywane ze spacją.
Więcej informacji na temat samych tagów znajduje się w poście Tagi i ich zastosowanie w zbieraniu danych.
W formatce do tworzenia oraz edycji interesu pole "użytkownik" zostało zamienione na "osoba odpowiedzialna". Dodaliśmy również opcję, by system automatycznie uzupełniał pole "osoba odpowiedzialna" gdy jest ono puste i zaciągał informacje z pola "osoba odpowiedzialna" z karty klienta, dla którego interes został dodany. Dzięki temu opiekun klienta staje się automatycznie również osobą odpowiedzianą za dany interes. Jest to opcja do aktywowania w Konfiguracji CRM. Wystarczy wejść w Ustawienia -> Konfiguracja CRM -> Interesy i zaznaczyć checkbox Przypisuj interes do opiekuna klienta, jeśli pole "Osoba odpowiedzialna" jest puste. Domyślnie dla każdego konta opcja ta jest odznaczona w Ustawieniach.
Więcej na ten temat w artykule Osoba odpowiedzialna w interesach
Dodaliśmy możliwość wyświetlania 200 rekordów na stronie dla listy klientów. Aby zmienić ustawienia wystarczy kliknąć z poziomu listy w ikonkę trybiku i wybrać z rozwijanej listy Opcje wyświetlania.
Więcej na temat samych list klientów w artykule Własne widoki listy klientów.
1. Dodanie opcji wydruku rozmów na czacie
W nowej wersji czatu pojawiła się ikonka do wydruku rozmowy operatora z klientem. Rozmowę można nie tylko wydrukować, ale też zapisać w formacie pdf. Ikonka drukarki znajduje się w oknie operatora po prawej stronie, w sekcji informacji o kliencie.Więcej na ten temat we wpisie Eksport/wydruk zapisu rozmowy.
2. Wyszukiwanie klientów po numerze NIP przy imporcie zadań
W imporcie zadań została dodana opcja wyszukiwania klientów po numerze NIP, dzięki czemu podczas importu dane zadanie może zostać od razu przypisane do konkretnego klienta w CRMie. Trzeba jednak pamiętać, że aby przypisanie zadań do klientów odbyło się poprawnie, musi być uzupełnione pole NIP w CRMie.Więcej na temat importu zadań w artykule Import zadań z pliku xls
3. Usunięcie myślnika przy tworzeniu tagów na liście tagów do maili i zadań
Usunęliśmy automatyczne dodawanie myślnika dla tagów składających się z więcej niż jednego wyrazu podczas dodawania/edycji tagu z poziomu listy tagów do maili i zadań. Teraz, tak jak w pozostałych miejscach w systemie, tagi wieloczłonowe będą zapisywane ze spacją. Więcej informacji na temat samych tagów znajduje się w poście Tagi i ich zastosowanie w zbieraniu danych.
4. Zmiana "użytkownika" na "osobę odpowiedzialną" w Interesach
W formatce do tworzenia oraz edycji interesu pole "użytkownik" zostało zamienione na "osoba odpowiedzialna". Dodaliśmy również opcję, by system automatycznie uzupełniał pole "osoba odpowiedzialna" gdy jest ono puste i zaciągał informacje z pola "osoba odpowiedzialna" z karty klienta, dla którego interes został dodany. Dzięki temu opiekun klienta staje się automatycznie również osobą odpowiedzianą za dany interes. Jest to opcja do aktywowania w Konfiguracji CRM. Wystarczy wejść w Ustawienia -> Konfiguracja CRM -> Interesy i zaznaczyć checkbox Przypisuj interes do opiekuna klienta, jeśli pole "Osoba odpowiedzialna" jest puste. Domyślnie dla każdego konta opcja ta jest odznaczona w Ustawieniach.Więcej na ten temat w artykule Osoba odpowiedzialna w interesach
5. Zwiększenie limitu wyświetlania klientów na liście do 200 rekordów
Dodaliśmy możliwość wyświetlania 200 rekordów na stronie dla listy klientów. Aby zmienić ustawienia wystarczy kliknąć z poziomu listy w ikonkę trybiku i wybrać z rozwijanej listy Opcje wyświetlania.Więcej na temat samych list klientów w artykule Własne widoki listy klientów.
Zarządzaj całą swoją firmą w jednej aplikacji. Wypróbuj Sugester przez 30 dni za darmo!
Rozpocznij darmowy okres testowyPowrót
Dodaj komentarz