Poznaj nowe funkcje: zmiany w portalu klienta, wybór godzin przy funkcji Urlop/Zastępstwo i pola własne w Kontaktach

Utworzono: 2018-03-30
Ostatnia aktualizacja: 2018-09-17
Liczba odwiedzin posta: 398

Chwilę nas nie było, ale nie martwcie się :) Wracamy do Was z nowymi fajnymi funkcjami!. Zbliża się kilka wolnych dni, trochę więcej spokoju, chwila oddechu, dlatego mamy nadzieję, że znajdziecie parę minut, by przetestować nowe opcje, bo jak zawsze warto! :)
 

1. Możliwość zarządzania jakie zgłoszenia widzi zalogowany na portalu klienta użytkownik


Jak wiecie Sugester posiada bardzo fajną i użyteczną funkcję, nazywaną przez nas Portalem klienta. Portal bardzo dobrze sprawdza się, jeśli chcecie swoim klientom udostępnić miejsce, gdzie będą mogli zgłaszać usterki produktu, umieszczać zgłoszenia techniczne odnośnie np. Waszego oprogramowania, ale też zamawiać nowe usługi. Portal jest cały czas rozwijany, co szczególnie widać w ostatnich tygodniach. To co pojawiło się nowego w portalu, to funkcja pozwalająca Waszemu klientowi decydować, czy zgłoszenia dodawane przez jego pracowników mają być widoczne dla wszystkich, czy każdy z pracowników powinien mieć tylko wgląd do swoich. Opcja ta jest dostępna w postaci wygodnego checkboxu znajdującego się w edycji profilu każdego klienta w CRMie. Dzięki temu nie narzucacie swoim klientom jednego widoku i łatwo możecie srpostać oczekiwaniom każdego z nich. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat funkcji,  przeczytajcie artykuł Ustawienie dostępu do zgłoszeń w Portalu klienta.

 




2. Zmiana w wyglądzie portalu klienta - dwie nowe zakładki


Pozostając jeszcze chwilę w temacie Portalu klienta, chcemy zwrócić Waszą uwagę na niewielkie zmiany w jego wyglądzie. Dla lepszej czytelności zmieniliśmy wyświetlanie zgłoszeń w portalu. Dzięki dodaniu dwóch zakładek, podzieliliśmy je po prostu na zgłoszenia Otwarte i Zamknięte. W ten sposób Wasz klient, logując się do portalu, od razu widzi, które zadania ma monitorować, a które sprawy zostały już rozpatrzone. Jeśli jeszcze nie znacie naszego portalu klienta, koniecznie zajrzyjcie do artykułu Portal klienta/Panel dla klienta i zapoznajcie się z jego zaletami.
 

3. Zmiana strony startowej dla użytkownika prywatnej bazy wiedzy - przekierowanie do strony logowania


Jeśli używacie naszego modułu Bazy wiedzy i macie bazę prywatną, czyli taką do której dostęp mają tylko zalogowani użytkownicy, to sprawdźcie jak teraz wygląda przejście do logowania. Wcześniej użytkownik, klikając w link lub zakładkę bazy wiedzy, która jest prywatna, był przekierowywany bezpośrednio na stronę bazy wiedzy, gdzie wyświetlał mu się komunikat z informacją, że baza jest prywatna i musiał się zarejestrować/zalogować, klikając przycisk w prawym górnym rogu. Od teraz przejście do bazy wiedzy wygląda nieco inaczej - po kliknięciu w zakładkę lub link, system od razu wyświetla okno do logowania/rejestracji. Dla zagubionych lub tych, którzy korzystają z bazy pierwszy raz - pojawia się w prawym dolnym rogu komunikat, co należy zrobić, by przejść do artykułów dostępnych w bazie. Więcej na temat dostępności bazy przeczytacie w artykule Ograniczenie dostępu do bazy wiedzy/Baza wiedzy prywatna.


4. Możliwość samodzielnej zmiany hasła przez użytkownika bazy wiedzy


I jeszcze jedna kwestia związana z bazą wiedzy - daliśmy zalogowanym użytkownikom możliwość samodzielnej zmiany hasła. Wystarczy kliknąć w login w prawym górnym rogu, by system przeniósł Was do edycji profilu użytkownika. Pozostaje tylko wpisanie nowego hasła i gotowe! Więcej o funkcji znajdziecie w poście Samodzielna zmiana hasła dla zarejestrowanego użytkownika bazy wiedzy.




5. Wybór godziny w zaznaczaniu urlopu dla pracownika


Mamy nadzieję, że nie raz korzystaliście już z funkcji Zastępstwo/Wakacje, która sprawdza się zawsze wtedy, gdy ktoś przez dłuższą lub krótszą chwilę ma być nieobecny w pracy i należałoby wyznaczyć kogoś na jego zastępstwo. Do tej pory, ustawiając dla kogoś zastępstwo, mieliście do dyspozycji tylko wybór zakresu dat. Od teraz możecie precyzyjnie wyznaczyć nieobecność i backup w zespole, używając do tego również godzin. Możecie więc od razu zaznaczyć pracownikowi, który zgłosił Wam dwudniowy urlop, że od dziś od godziny 16tej wszystkie jego sprawy mają trafiać do osoby go backapującej. Więcej oczywiście w artykule Funkcja Zastępstwo/Wakacje.
 




6. Pola własne w Kontaktach


Po klientach, interesach, projektach i zadaniach przyszła kolej na Kontakty :) Często słyszeliśmy od Was tę sugestię, dlatego w Kontaktach pojawiła się możliwość definiowania pól własnych, które będziecie mogli wypełniać niestandardowymi danymi, których my nie przewidzieliśmy. Takie pola możecie też wykorzystywać, by móc zapisywać dla jednej osoby kontaktowej kilka jej adresów mailowych i numerów telefonów, może ona przecież jednocześnie korzystać z telefonu stacjonarnego, komórkowego i podać Wam czasem jeszcze numer prywatny, tak na wszelki wypadek :) Dodawanie pól własnych znajdziecie w edycji kontaktu - należy wejść na kartę klienta, kliknąć ikonkę koła zębatego przy kontakcie, wybrać edycję, a następnie kliknąć Dodaj własne pole.




To nie wszystko, kilka nowości jeszcze dla Was mamy, ale o nich dowiecie się już z podsumowania miesięcznego, które ukaże się na koniec przyszłego tygodnia. A zatem - do usłyszenia!

 


Powrót


Dodaj komentarz